Elämä on täynnä valintoja.
Vie takasi merkkiliikkeeseen.
Onko maa jäätyny yhtään? Paljoko lunta on tullu.
Onko jääny perästä tyhjennys proput auki. Mulle kävi viime kesänä niin, onneksi huomasin hyvissä ajoin. Jollain käsi pumpulla koittaa tyhjätä.
Sulake jostain kaputt.
Mikä ajankohta, missä tarkotus yöpyä?
Tehty
Vajaa 200 tuli.
Eppäillä tuota soppii.
Puljuun ja Pokkaan oli hyvää baanaa keskiviikkona.
Pyöreästä viilasta on joskus 80 luvulla askarreltu. Ja teroiteltu.
Onko johtosarja valoissa mukana? Yv:tä laitettu.
Täällä kun kävin näitä lukemassa niin pitihä sitä eilen vääntää ittensä kunto salille. Eihän siinä menny kun 13vuotta kun viimeksi kävin. No on...
Kyllä olis kiinnostusta, jos vapaat osuu kohdalleen ja korona hellittää.
Noin 450km, kelkka myyty mutta jäi 5900 vielä.
Erottele nimet pilkuilla.