LYNX RAVE RE 600/850 -22, -23

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä M.E.A, 30/3/21.

  1. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Nyt olis ilmaisen mainoksen paikka. Mikä liike hoiti asiaa?
     
  2. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Jos tämä on tämän kauden kelkka niin eihän se saa olla paskana, nehän voinee diagnostiikasta jopa katsoa että ettet ole ajanut 2min pätkäajoa...
    Edit: joo topiikkihan olikin tosiaan 22 mallista eli uusi pitää kyllä saada.
     
  3. Vesukka

    Vesukka Rs Venture, Bd 3700 re

    Jotenkin tuntuu, et näihin takuu asioihin vaikuttaa liike/myyjä/asiakas suhde.. En tiiä sit, et pistääkö osa liikkeistä kanta-asiakkaansa murheen omaan piikkiin..
     
    ///AJS tykkää tästä.
  4. Kaakeberi

    Kaakeberi Rave Enduro -23

    Saan takuuseen uuden kunhan vaan tulee maahantuojalle.. Huhtikuussa ilmeisesti vasta on tulossa.
     
  5. teme-

    teme- Well-Known Member

    Tämän olen itsekkin pistänyt merkille että kauppias kohtasia eroja takuu asioissa on.
     
    Vesukka tykkää tästä.
  6. ///AJS

    ///AJS Well-Known Member

    kai niitä korvaavia akkuja Suomesta löytyyo_O entäpä jos sulla ei ois käsikäynnistystä niin ois kiva ootella huhtikuulle saakka tai nykiä kytkyttimeltä tota käyntiin.
     
  7. PeeKoo

    PeeKoo Well-Known Member

    Kovin usein ehdottavat laittamaan kaskon piikkiin selvät rakenneviat!!
     
    Vesukka tykkää tästä.
  8. Kaakeberi

    Kaakeberi Rave Enduro -23

    Jos haluaa takuun piikkiin uuden, niin ei auta kuin odotella.. Muuten pitäisi itse kustantaa, ja siihen en lähde. Onneksi on naru mistä kiskoa.. Onhan tämä touhu täyttä pelleilyä nykysin näitten brp:n vehkeitten kanssa.
     
  9. Rev2

    Rev2 X-RS 600R E-TEC 2020

    Ongelma onkin siinä, että kelkka on vuosimallia 2020. BRP kuulema vetoaa käyttövirheeseen, ettei akkua ole ladattu tarpeeksi tiheään. Ei kuulema edes kannata lähteä BRP:ltä vaatimaan mitään. Vähän jäi kyllä paska fiilis. Olen kelkan toinen omistaja ja ostin kelkan pari kuukautta sitten kyseisestä myymälästä. Tarjosivat roiman alennuksen heidän sanojensa mukaan, koska olen heiltä kelkan ostanut, 100€ jouduin pulittaan akusta.
     
  10. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    Nyky akkujen kanssa jo lähes "normaali" käyttöikä sitten, jos kerta -20 mallinen peli.
     
  11. Nebwy

    Nebwy Lynx RE 600 R Enduro 2022

    Mites, onko kuulunu mitään päivityksiä pakoputkiston pannan suhteen? Vai samaa pantaaa ko tarjoillaan?
     
  12. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Samaa tarjoillaan, pienellä vaivalla ja pienillä kuluilla saa ite tehtyä paremman.
     
  13. Nebwy

    Nebwy Lynx RE 600 R Enduro 2022

    Jep, olen katellu kuvia miten ootte laitellu, mutta kun on vanha ja laiska ite rassaan tuollaisia ja kuuluu takuun piiriin...No, mutta kait se on ite laitettava.
     
    M.E.A tykkää tästä.
  14. ympyrä

    ympyrä Well-Known Member

    Itse hommasin pannan @Kitunen. Lynxillä ei ole vielä uutta osaa tarjolla.
    Nyt vaan kovaa ajoa.
     
  15. kemis72

    kemis72 Well-Known Member

    Kitusen panta täälläkin:) ja kestää:cool:
     
  16. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Onko kellään tuottanu ongelmaa kun mänttiremmi ykkösreijässä? 1800km oli omalla remmillä ajettu kun meni vaihtoon eikä enää rajoittanu käytännössä mitään, eli venynyt oli. Toki ei ollu mitään särkenytkään mutta on siinä varmasti iskari ollu lujilla.
     
  17. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Itse tutkin asiaa tuosta omasta PPS1 alustasta. Kaikissa ohjeissa sanotaan, että se perusasento on hyvä normaali ajoon. Joo se on parempi kyllä, mutta uusi remmi rajoitti ainakin omassa sitä iskarin liikettä max. 1mm tallissa ollessa. Eli kun siihen tulee kuormaa ajaessa niin ei todennäköisesti rajoita juuri mitään. Ja itselläkin entinen remmi oli venynyt silleen, että ei sillä ollut mitään merkitystä juurikaan siinä.
    Itse laitoin sinne yläpäähän isomman puslan sen remmin sisään ja pistin sitten uudella remmillä siihen alimpaan asentoon.
     
  18. Tjp-

    Tjp- GLS 3500 -93 & Cobra Racing -95

    Mie kuulin kautta rantain että oli tullu ohjeistusta ettei kärsis pitää pps3 alustassa mänttiä alimmassa asennossa.
     
  19. gontso

    gontso Well-Known Member

    Oliko kauttrantain tullut ihan napapiirin pajalta vai jostain muualta... Eipä se remmi tunnu "1"asennossa paljoa rajoittavan vs iskarin vapaaseen pituuteen
     
  20. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Kumminko päin pituus menee kun remmi on märkänä? Joissakin malleissa pituus muuttuu vaan joka iskarihuoltoon tuo pepsin remmi pitää vaihtaa.
     

Suosittele tätä sivua