2t öljyt

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Hemmo, 24/1/06.

  1. Fred Scuttle

    Fred Scuttle Lynxejä ja Ski-Doo

    Paljon on käytetty puhallinmoottoreissa, eipä osaa moittiakaan.
     
  2. MarkoN

    MarkoN Well-Known Member

    Ok... Kun näyttää olevan tarjouksessa 4L 20€ niin ajattelin ostaa...
     
  3. Paabo

    Paabo Well-Known Member

    Edelleen tebollin 2tmix puuilosta 4L 16€ vanhoihin kemkkoihin ihan mainiota evästä.
     
  4. MarkoN

    MarkoN Well-Known Member

    Tuo TB vaan käryää niin paljon että aattelin kokeilla jotain muuta...
     
    jopsuk tykkää tästä.
  5. Busse-

    Busse- Commander ltd 600R ZR 120 Nordik 377R

    Jos oljyn hinnan kanssa haluaa kikkailla niin ennemmin teboil 2t mix kuin halpakaupoissa myytävä Polaric itsesekoittuva mineraali 2t öljy.Voi helevetti että käyää ja karstottaa konetta tuo Polaric, ei sovellu muuhun käyttöön kuin teräketju öljyksi
     
    Viimeksi muokattu: 14/2/20
    jopsuk tykkää tästä.
  6. MarkoN

    MarkoN Well-Known Member

    Itse en halua kikkailla hinnalla vaan kyselin että tekeekö tuolla A9 2-T Racing full-Synthetic öljyllä mitään?? No sitä on nyt ostettu 10L että saa nähdä käryääkö yhtä pahalle ku TB:n valmisteet...
    Näillä näkymin vasta ensi talvena selviää kun lumet sulaa pois ja oon lähdössä kk reissuun...
     
  7. Mitä öljyä olette käyttäneet 850 brp
     
  8. teme-

    teme- Well-Known Member

    Xpsllä oon aina eteceillä ajanu, hintaa en näe ongelmaksi koska ostan aina sen 3 kannun laatikon joka maksaa 100-110e. Eikä se öljy piloille mene. Miksi siis leikkiä ja kikkailla parin euron takia jotain muuta.
     
    Driver tykkää tästä.
  9. Basso58

    Basso58 Boondocker ds 3900 -22

    Teboili toimii oikein hyvin.
     
  10. ParCatti

    ParCatti SKS 850 / Renegade ACE

    Hyvin on M800 Catti tuota niellyt.
     
  11. Tikkersson

    Tikkersson Ei kelkkaa - harrastus ohi toistaiseksi...

    Motul Snowpowerista oon tykännyt ja sitä saa vielä ensi viikon Motonetin kanta-asiakkaat 19,90 4 litraa.
    Satasen ostoksista saa vielä kympin alennuksen, ei tee ku 18€/purkki. No joku suklaapatukka pitää vielä ostaa jos ottaa 5 purkkia:D
     
    Fudge tykkää tästä.
  12. Rautane

    Rautane Catti ja 600 xp-summit

    Mitä öljyä 10v vanhaan 600 e-tecciin? Tohtiiko noihin laittaa muuta kuin sitä xps:ää?
     
  13. M.E.A

    M.E.A Lynx

    20200404_170939.jpg
    Eilisellä reissulla tuli kaverin -16 xrs kasisatkuun 15k mittariin eikä oo auottu. Uudesta asti ajettu Shellin öljyllä, että sitä nyt ainakin uskaltaisin Xpsän lisäksi käyttää.
     
    Rautane tykkää tästä.
  14. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Kaveri ajellut 800 etec summitilla 11tkm TB täyssynteettisellä. Koneelle ei ole tehty mitään ja ei karstaa pakoaukonsäätimiä. Pari muuta tuttujen vähemmän ajettua etec summittia, joilla ajettu ainoastaan xps-öljyllä käynyt jo pari kertaa molemmat puhdistuksessa töhnän vuoksi.
     
    Rautane ja andyman tykkäävät tästä.
  15. Rautane

    Rautane Catti ja 600 xp-summit

    Tarkoitat Teboilin täyssynteettisellä varmaankin sitä 2T snowta? Sitä aika edukkaasti tuntuukin saavan vähän joka paikasta.
     
  16. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Kaasarikilpureilla tullut aika paljon ajettua XPS:llä (täyssynteettisellä, siitähän on ollut myös se semisynteenttinen versio) eikä kyllä mitään ongelmia, moottorit että ravet oli aina puhtaat. Esim. Iponen jäljiltä ravet oli kunnon liisterissä. Nykyään ajanut vain xps:llä.
     
  17. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Sehä se oiski ku lähettiläs kertois julkisesti Selfmixillä
     
    Vilbur, Kimurantti, petes88 ja 4 muut tykkäävät tästä.
  18. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Snowta joo.
     
    Rautane tykkää tästä.
  19. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Taitais siinä edukset loppua melko vikkelään, jos jotain muuta kehuisi:rolleyes:
     
    Vilbur, juoni ja Jannne tykkäävät tästä.
  20. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Olen kyllä TB:n selfmixiäkin käyttänyt todella paljon, mutta lähinnä fööneissä, moottorisahoissa yms. Sinällään toimiva ja halpa öljy, mutta karstaa aivan pirusti ja käryää siihen malliin että happi kohta kulje kun hetken sahailee. Ja niin paljon ölppää olen ostanut ja niin monta moottoria aukonut että uskallan kertoa kyllä omat kokemukset eikä tarvitse luottaa kummin kaiman kaverin mutuihin :p

    Ps. ylläpito voisi jakaa jo banneja näistä jatkuvasti henkilöön menevistä metakeskusteluista?
     
    vetkulilm, Mazaa ja möykkä tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua