HJC yleismallin hengitysilmanohjain

Keskustelun 'Arvostelut' on aloittanut käyttäjä Mr. El Maco, 10/1/07.

  1. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Uudet vai vanhat enduro t.c:t? Itellä on kahet vanhat enduro bevo t.c:t käytössä ja sopii vallan mainiosti!
     
  2. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Ittellä myöskin tuollainen naamasuoja ja en vaihtaisi pois mistään hinnasta
    Suoja+scottin safarit+Syko astro potta (sama mitä IXS n.120€:n malli), hyvin tuntuu pelittävän eilenkin 10min kaivettiin kelkkaa ja ei mennyt lasit huuruun.
    Kerran kun tuon laittaa kunnolla niin ei tartte ikinä enää laitella uusiksi!
     
  3. TuomasV

    TuomasV Well-Known Member

    Uudet. Uusissa on laajempi se runko kuin nuissa vanhoissa malleissa.
     
  4. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Ite ostin HJC cl-x4 kypärän nii siinä muka tuli. Suojaa se hyvin ei mene huuruun mutta lasit eivät tahdo oikeen istua maskin kanssa ;D
     
  5. lynx 250

    lynx 250 Lynx boondocker 800 -14/15

    Sama minulla saman kypärän kanssa. Entinen hjc kypärä ja samat lasit kuin nyt kävi hyvin maskin kanssa mutta tuon nykyisen kypärän kanssa jää rakoset molempiin laitoihin :-\ tulikohan tarpeeks epäselvästi ;D

    Edit: eipäs ollukaan sama kypärä vaan hjc ac-x2e
     
  6. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    Hyvä on, ostin pariviikkoa sitten kyseisen suojan, ja loppui viiman tulo naamalle, scotin perus(halvimmat?)lasit mulla. Miinusta jos haetaan, niin tuo pehmuste irtosi ekareissulla toisesta päästä, laitoin pikaliimaa ja on nyt pysynyt :) Toinen miinus siitä, että tahtoo hengitysilma tiivistyä vedeksi suojan sisäpuolelle ja kylmemmällä kelillä roikkuu melkoinen jääpuikko alapuolella ;) Mulla tosin ei suun edessä ole mitään kangasta, kypärämyssystäkin nykäisen nenäsuojan leuan alle, saapi happea ainakin :p Eikä kyllä ole naama jäätynyt.

    4,5 annan pisteitä.

    Edit: Mulla on MDS:n kypärä.
     
  7. Psolaris

    Psolaris 2x Ski-Doo Renegade

    Itellä on hjc ja se hengitysohjain ja se toimii!!!! ;) Ei oo tullu paleltuma vammoja sen suojan kanssa -20 pakkasessakaan.

    täydet 5 pojoo.
     
  8. adventure 600 sdi

    adventure 600 sdi Kelkaton kelkkahemmo...

    mulla kanssa ;D
    täydet 5 pistettä !
     
  9. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Kappas.. Mulla on ollu HJC:n kuonokopan kanssa scottilaisia ja tälle talvelle ensimmäiset Smith:t.. Mutta mun kypärään ei taas smitti sovellu ollenkaan, kyllä noilla lämpöisillä keleillä ajelee, mutta kylmemmällä vetäisen kypärään halpis scotit ja homma toimii..
     
  10. skspolaris

    skspolaris Well-Known Member

    itsellä hjc kypärä ja hjc hengityksen ohjain tuota ohjainta joutu vähän puukottaan että sai sopimaan muuten meni smith lasien alle ja lasit huurtui nyt toimii moitteetta lämpimällä ilmalla saa ottaa pois koko suojan että saa happea :)
     
  11. Juhnu

    Juhnu Member

    Vs: HJC yleismallin hengitysilmanohjain

    Itellä hjc:n kypärä ja smitin lasit ja ei millään saa tota suojaa hyvi vaikka kuinka venkslaa :-\ aina menee lasien kanssa päällekkäin ja huurtaa linssit :mad:
     
  12. skspolaris

    skspolaris Well-Known Member

    Vs: HJC yleismallin hengitysilmanohjain

    itse saksilla leikkelin suojan sopivaksi smitin lasien kans. ennen meni suoja lasien alle aina mutta nyt pelannut hyvin
     
  13. Harzone

    Harzone Life is a bitch, then you die

    Vs: HJC yleismallin hengitysilmanohjain

    Onko kellään tietoa mikä ilmanohjain sopii HJC AC-MX potan kans, vanhasta HJC CL-X4 koitin ja tuntui olevan liian pitkä siihen eli jää mutkalle ja poskipehmusteiden neppari pomppaa irti???
     
  14. Pussi

    Pussi AC CF6

    Vs: HJC yleismallin hengitysilmanohjain

    Itellä tuli tuon AC-MX potan mukana tuo hengitysilmanohjain.
    Malli on SPX, CS-MX. Kylmiltään se ainakin tuntui asettuvan hyvin paikoilleen, tosin ajossa ei ole vielä päässyt sitä kokeilemaan.
     
  15. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Vs: HJC yleismallin hengitysilmanohjain

    Mitä toi maksaa Suomessa? Mietin et tilaanko Ebaystä, vai käynkö kyselee paikallisista liikkeistä...
     
  16. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: HJC yleismallin hengitysilmanohjain

    Tuolla on tuollaisia:

    http://www.ajbike.fi/product_info.php?cPath=919_977_1016&products_id=11559

    Näkyy jäävän aika vähän tilaa ajolaseille.
     
  17. Pussi

    Pussi AC CF6

    Vs: HJC yleismallin hengitysilmanohjain

    Kaverille kävin ostamassa Lahden Bike Pointista tuon CS-MX-mallisen, ni siellä sille jäi hintaa 10€.

    Elikkäs mallia tuo:
    http://www.hjc-helmets.com/product/SUL180000.html
     
  18. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Vs: HJC yleismallin hengitysilmanohjain

    Eli eiköhän Jokikoneessa maksa sen 30-40 €. No jos huomenna kävis kysäsee ja tilais sit jenkeistä, jos ja kun se maksaa siellä biljoonia.

    Pakko vaan saaha joku systeemi. Ei tuu mitään tollasen neopreeni naamasuojan kanssa ajaessa, kun huurtuu niin pirusti ja ilman jäätyy naama, jos pakkasta enenpi kuin -15.
     
  19. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: HJC yleismallin hengitysilmanohjain

    Ostin Lappeenrannasta Koskimiehestä HJC kopan tänään. Kympin maksoi kun vähä tinkasi.
     
  20. Nevermind

    Nevermind Lynx EVO 500 2001/Polaris Rush LE 800 2012

    Vs: HJC yleismallin hengitysilmanohjain

    Onko kellään tietoa saako tätä tilattua suomesta netin kautta mistään? Nimenomaan tuota tarrakiinnitteistä maskia? Koitin kahlata nettikauppoja läpi mutta eipä löytynyt..
     

Suosittele tätä sivua