Ohjainraudat

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä nissan22, 10/2/08.

  1. nissan22

    nissan22 Lynkerö

    Eli onkos nuissa ohjainraudoissa paljon eroja?? Eli kestävyyden ja toimivuuden kannalta. Tarkotus ois hommata tohon MXZ, 600,-01, uudet raudat, jos jollain ois hyviä ehdotuksia.....  ;)
     
  2. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    JARLA
    vaikka endurot
     
  3. ilecat

    ilecat cf 8 r 2010/09

    jarla enduro :)
     
  4. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Totaltek
     
  5. na$1

    na$1 600rr -09

    jarlan endurot. Kyllä kääntyy
     
  6. Timo.A

    Timo.A Viper xtx

    jarloja kehutaan mutta mikä niissä on hyvää?
    Itse olen niin vähä ajellut kelkalla että ei ole paljon rautoja tarvinnut ostella ja totaltekit on mahtanut aina olla ja kyllä niilläkin on kääntymään päässyt...pian olis uudet raudat osto listas joten kestääkö nuo jarlat sitten hyvin hintaansa nähden? ::)
     
  7. nissan22

    nissan22 Lynkerö

    Tilasin nuo totaltekin racingit.
     
  8. REVyy

    REVyy MX Z 600 X-RS

    Ite kans ostin Totaltekin racingit PP:n. Parit aikaisemmat oli Jenkkirautoja. Näissä oli täydellinen paketti, eli raudat ja mutterit mukana. Otin reissuun mukaan uudet Totaltekit ja piti vaihtaa. Avasin paketin, niin katos vaan, ei ollutkaan muttereita mukana ja vanhoissa tuumaset mutterit. Ei kai maksais paljoa Totatekillekkaan laittaa pakettiin mukaan 6 kpl M10 Nylocceja. No, suosi Suomalaista, niinhän sitä sanotaan. Katotaan ny sitten onko kehujen väärtti.
     
  9. lynss

    lynss Well-Known Member

    Kylhän nuo Jarlat tuntuu pitkä ikäsimmät olevan..
     
  10. REVyy

    REVyy MX Z 600 X-RS

    Onko kukaan yrittäny teroittaa noita tylsyneitä kovametallipaloja ohjainraudoissa. Vaatii ilmeisesti vähintäin timanttilaikan.
     
  11. XC-

    XC- Rave 600

    Jaahas. Tuli ostettua uuvet toltaltekin snoCrossit.. onko porukalla kokemusta reitillä noista vehkeistä? raskas ohjata? Kun taitaapi olla enmpi kisakäyttöön.
     
  12. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Totaltekit on kestäny ja toiminu niinku pitää.

    Teroittamista en oo kokeillu, mutta tylsyttämistä kylläkin  ;D hioin vesikrossia varten vanhoja rautoja sileeksi, niin ennemmin se laikka haihtui ku kovapalat katosi.
     
  13. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    PURE off topic,

    Sen takia ne kovametalliohjurit onkin kielletty wesihommissa, leikkaavat Kittilän ja Ivalon betonia ;D Ei vaiskaan, kyllä ne on kielletty kuskien turvallisuuden vuoksi. ;)
     
  14. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Ihan Lemminkäisen asvalttikin riittää yleis tylsytykseen . ;)
     
  15. akiM

    akiM Well-Known Member

    Mulla on tuossa pätkässä tuollaiset.
    Viime talvi ajettu.
    Ehkä hiukan raskas ja kun on todella ottavat raudat niin hiukan levottoman oloista oli ajella mutta ainakin ohjaa sinne minne kääntää.
     
  16. VetteC5

    VetteC5 Guest

    Onkos kenelläkään kokemusta SLP SLT suksista Totaltek Enduro raudoilla?? Lynx RE 600 -08 olis tarkotus tälläiset laittaa!! :-\
     
  17. RK

    RK Well-Known Member

    Totaltek Racingit toimi ainaski evokoppalynessä SLT:n kera mahtavasti.
     
  18. -ozqu-

    -ozqu- Well-Known Member

    Kellään kokemusta/tietoa Woody's:in raudoista?
     
  19. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

    Mitkä raudat olisi parhaat SLP PP:n suksiin 07 RC lynksin keulalle? Olen Jarlan sprint rautoja miettinyt, vaihtoehtoja olisi moniakin noissa jarlan raudoissa mutta mikähän olisi paras?

    Tässä linkki vielä jarlan malleihin: http://www.l-weld.fi/if_ohjainkiskot.html
     
  20. VetteC5

    VetteC5 Guest

    Semmoset raudat missä on mahdollisemman vähän kovametallia, koska suksi on jo itsessään, niin ohjaava, että ei kannata kovin karkeita rautoja laittaa ja pysyy ohjauskin kevyempänä!! mää mitään tiedä ja tämä on tietysti vain minun mielipidä!!
     

Suosittele tätä sivua