Polaris AXYS RMK 850 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2019 ->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Hemmo, 6/3/18.

  1. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Miksei vaan käytä huollossa ja laita lisäsäiliöä takasin lukkokoloon? Noissahan on sitä ollu että pomppaa kolosta veks oikean suuntaisen osuman seurauksena ja sitte pyörii.
     
  2. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Merkkihuolto totesi iskarin käyttökelvottomaksi. Heikkoa kuulostaa olevan näiden rakenne ja varaosat tiukassa.
     
  3. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    kysyitkö miten se meni käyttökelvottomaksi? Tuleeko sulle takuuseen uus vai miten homma etenee? Jos joudut kauemmin odotteleen niin käytä iskari vaikka Rautionaholla akkumaailmassa ja kysy onnistuuko korjaus. Harvemmin nuo kyllä täysin käyttökelvottomaksi muuttuu jos runko on ehjä.
     
  4. möykkä

    möykkä Well-Known Member

    Jos osa tulee jenkeistä takuuseen niin toista kuukautta menee helposti...
     
  5. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Ei kuiten tainnu olla ffoxin oma khaos ku punaset liukurungon?
     
  6. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Kaverin kelkka ja osaavissa käsissä on huollossa. Iskari on käyttökelvoton ja varaosat näissä on tiukalla ja nyt joutuu muuta ratkaisua hakemaan, jos meinaa ajamaan.

    Takuuseen varmaan menee, mutta Velocityjä voi joutua odottamaan pitkään. Eli kannattaa ainakin jäät puhdistella noiden ympäriltä, ettei pääse tekemään tuhoa.
     
    Viimeksi muokattu: 3/2/21
  7. julli

    julli rmk

    kiinnostais tietää että miksi on käyttökelvoton. itsekkin yhden vastaavan olen korjannut
     
  8. riispa

    riispa 2022 850 KHAOS Slash 146"

    Tähän ollaan hakemassa jo ratkaisua mutta lähetä Lapin Akkumaailmaan. Uskoisin että Rautionaho voi saada vielä kuntoon. Nuo velocitythän tuntuu olevan loppu koko maailmasta tällä hetkellä...
     
  9. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Siellä se on koko aika ollut ja resuksi tuomittu ja pakon edestä laitetaan jotain muuta iskaria väliaisesti alle. Eiköhän tämä keissi ole jo selvä, että rikki on ja sillä sipuli. Porukalla kova luotto, kun mainitsee että asia on merkkiliikkeessä hoidettavana:D

    Jotain tukia noihin omiin voisi laittaa, jos näin ripulia ovat. Onko hyväksi havaittua konstia vahvistamiseen?
     
    Viimeksi muokattu: 3/2/21
    Jv97 tykkää tästä.
  10. julli

    julli rmk

    ei tässä mistään luotosta ole kyse vaan siitä että mikä siitä kepistä on paskana? merkkihuolto voi tuomita tuotteen rikkinäiseksi jos vaikka joku tiiviste paskana ja uutta alkuperäistä ei saa ja tarvikeosilla ei halua kasata koska takuu,maine ym jutut. voitko vain tunnustaa että et tiedä mikä siinä on paskana vai onko joku muu ongelma kertoa asiasta? täällä on monilla samanlaisia iskareita ja niilläkin saattaa kiinnostaa että mikä rikki ja voisiko rikkoontumisen estää jotenki
     
  11. möykkä

    möykkä Well-Known Member

    Niin se tuli nyt pollestaki paska,niin ku tuli jammustaki,ku ei heti saanu osia siihen.:D
     
    Nykänen ja Zombie tykkäävät tästä.
  12. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Joo-o, en tosiaan tiedä mikä iskarissa on rikki, eikä minun sitä tarvitse sen tarkemmin tietääkään. Asian osaava huolto toimii meilläpäin sitä varten. Kysyin itsekin täältä onko noita joku vahvistanut jollain patentilla, jota voisin myös käyttää omassani ettei näin käy. Kuulostaa kovasti ettei ole harvinainen vaiva näissä.

    @möykkä :llä on ilmeisesti jäänyt FFoxi niminen kivi kenkään kaihertamaan, kun aina jaksaa noin ahdistua. Eiköhän näistä ole hyvä keskustella ja tuoda ongelma ilmi ja hakea parannusta. Mulle ainakin tullut palstalta paljon tietoa ja haluan etenkin kuulla myös niistä huonoista puolista ja parannuskeinoista mitä on tehtävissä. Tuskin se sinunkaan mielestä oikein on kuluttajaa kohtaan ettei varaosia saa kamppeisiin, oli merkki mikä hyvänsä. Se onko koko merkki sen takia paska, on täysin sinun johtopäätös, ei minun.

    Tyhjät höpinät jää minun osalta tähän. Pahoittelut OT:sta.
     
  13. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Käyppä joutoaikana kattoon se keppi että onko se paskana vai merkkikorjaamorikkinäisenä ja laita joutessaan myös kuntoon. Alko ihan kiinnostaan tää keissi nyt ni specsaa lopputulema tänne sitte :D
     
    julli tykkää tästä.
  14. julli

    julli rmk

    jos ois ollu tarvikkeessa niin olisin käyny, nyt en taida jaksaa
     
  15. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Ei oo kovin asiantunteva liike jos ei muuta osaa sanoa ku että on rikki. Sama kun tutkisi kiinni leikannutta konetta ja toteaisi vaan että kyllä se on rikki. Ja miten sitä kukaan tietää mistä ja miten sitä pitäisi vahvistaa jos ei ole hajuakaan mikä siitä iskarista on hajonnut?
     
  16. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Voi hel... eikait tässä kukaan ole sellaista väittänytkään ettei huoltavaliike tiedä mikä on rikki. Tietää aivan 100% varmasti. Minä olen tässä se joka ei tiedä (vielä, tiedän sitten kun kysyn). Viisaita tuntuu olevan asiaan ja se tässä ainakin selvisi ettei merkkihuollot nauti minkäänlaista luottamusta, ei edes "Polaris Finland missionerin" toimesta ja kehotetaan jopa menemään paikanpäälle opettamaan merkkihuoltajaa ja huippu iskariammattilaista työssään ja näyttämään ettei osaa hommaansa. Varsin erikoista merkin edustamista ihan näin julkisesti:confused:
     
  17. julli

    julli rmk

    ymmärtäisit sen ettei merkkihuolto halua tarvikeosilla kasata iskareita, varsinkin kun tietää asiakkaan että jos se iskari sattuu hajoamaan uudestaan niin tullaan foorumille moittimaan että jollaki omilla kötöstyksillä merkkihuolto korjannut. jopa merkkihuoltojen ukot saattavat seurata foorumeita ja tiettyjen henkilöiden sinne kirjoittamaa tekstiä. sorry vain mutta jos olisin kelkkakauppias niin itse en edes haluaisi myydä tuotteita kaikille henkilöille, kun sen tietää jo myydessä että kampe haukutaan kohta paskaksi internetissä.
     
    möykkä tykkää tästä.
  18. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Siis jos sinulta särkyy iskari ja varaosia ei ole saatavana, et haluaisi että huoltoliike tarjoaa sinulle väliaikaiseksi ratkaisuksi jotain muuta iskaria, että ajosi voisi jatkua ja kausi ei loppuisi kesken?

    Minusta tuo palvelu mitä tässä tarjotaan on aivan huippuluokkaa ja asiakasta todella arvostetaan. Huoltoliike tekee näkee vaivaa ja tekee ylimääräisestä työtä ja ajaa asiakkaan etua, vaikka Polaris on tällä hetkellä kykenemätön varaosien suhteen.

    Minusta tämä on täyden kympin asiakaspalvelua ja ansaitsee isot kiitokset. Se mistä tässä nyt jauhetaan sontaa on jotain mitä en taida aivan ymmärtää. Vaikuttaa melko vahvasti joidenkin osalta oman tietämyksen pönkittämiseltä, vaikka asiassa taisi käydä juuri päinvastoin.
     
  19. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Öö näin sivusta seuranneena kommentoisin vaikka en tätä juttua tiedä mutta minun oletus on että onko tässä nyt porukalla menny "merkkihuolto" käsite sekasin?? Ite käsitin että iskari on Rautionahon käsittelyssä akku maailmassa eikä suinkaan polariksen merkkihuollossa (esim. Tarvike keskuksella)

    Jos näin nii helpottaisko puhua asioista niitten oikeilla nimillä eikä vain "merkki korjaamossa"??

    Ja tosiaan en tiiä tapausta ja varmaan @FFoxi kyllä tämän asian oikaisee jos nyt vaikka mulla meni ihan mettään?

    Ja jos näin että on kyseisessä paikassa iskari niin eiköhän se ukko tiiä uskareista kuitenkin vähän enemmän entä ykskään täällä tätä asiaa kommentoinut..

    Sori ja jatkakaa
     
  20. julli

    julli rmk

    tämähän sulla on jääny mainitsematta että huoltoliike tarjoaa toista keppiä lainaan, se on hyvää palvelua. mutta tämä sinun yleinen internettikäytös on lapsellista että hulluna innoissaan postaamassa kuvia rikkoutuneista osista tietämättä itse asiassa mitä on edes rikki ja mitä varaosia olis tarve saada. sitä merkkihuoltoakaan et ole maininnut. en epäile etteikö huoltoukko osaa asiaansa mutta se saattaa tietää että internettiin ffoxin toimesta pääsee jos ei orkkisosilla korjaa tuotetta
     
    möykkä, Rautane, Seiti ja 2 muut tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua