Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä JTV, 6/3/06.

  1. Jälli-Eeti

    Jälli-Eeti Lynx Re 600 Etec -12

    ei vielä vakituista emäntää ole mutta se jota on tullu kateltua niin seki kelkkailee kovasti. ja äippä se ei ite tykkää kelkkailusta ja hajuista mutta kyllä sitä harmitti ko kelkka oli remontissa ja etten minä päässy ajamaan. ;D
     
  2. nuse1

    nuse1 n-duro rave 600-06

    Vaimo suhtautuu ihan hyvin kelkkailuuni.Jos on hyvät kelit niin oikein käskee mennä ajelemaan ;D On itsekin ajellut vähän ja tarkoitus oiskin hankkia(sitten kun rahavarat antaa myöten)hällekin oma menopeli..Mr Coolin keino tepsi ainakin täällä;kelkka koko ajan korjaamolla niin tuli että jos vaan saat rahat kasaan niin vaihda se kelkka :D
     
  3. Vola

    Vola Member

    No, meillä kävi jotta näin.Ajeltiin kaksipäällä 50 km, jonka jälkeen mamma ilmoitti haluavansa oman kelkan. Ei kuulema ollut kyydissä mikään juttu!! -99 mallin phatzerilla alkoi harjoittelu joka vaihtui tuoreempaan -01:een. Nyt 6 tuhannen kilsan jälkeen vaihtu föönit vesipeliin eli 600:een n-duroon. Alusta saatiin säätöihin kevyelle naikkoselle ja nyt mamma tykkää hommasta niin kauhiasti. Vanhin tyttö otti phatzerin itselleen, eli meidän porukassa kelkkailee kaksi typyä. Tietenkin meikäläisen työmäärä lisääntyy kun pitää huoltaa kolmea kelkkaa, mutta en mä silti kyllä valita.

    Vola ;D
     
  4. Hannu_H

    Hannu_H Well-Known Member

    Hyvin tuo toinen osapuoli tarpeen tullen rahoittaa toimintaa, mutta kelkkaa se ei ole nähnytkään ;D ;D
     
  5. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Meillä on hyvällä mallilla...tyttöystävä ostaa joulu/synttäri lahjaksi kelkkailu varusteita ja tilas lehdenkin...ja kyytiin pitää päästä aina, kun on aikaa ja nyt viikonloppuna laitoin emännän puikkoihin ja istuin ite kyytiin...no tyttö alako joella paahtaan yli 100km/h vaikka ei oo ajanu ku joskus 6v sitten :eek: Oishan se makia, ku ois varaa laittaa toinen kelkka :D pääsis yhessä harrastaan. Sillä vaan on mönkkäri kuume, saa nähä...
     
  6. Päällikkö

    Päällikkö MXZ X 600

    Meillä taas emäntä osti mulle tuliterän Ski-Doon täksi talveksi.No joo toiveajattelua. ;D

    Ei kyllä ole koskaan valittanut minun kelkkailusta.Emäntä on pelkästään tyytyväinen kun äijä on löytänyt edes jonkun harrastuksen.
     
  7. tommy_84

    tommy_84 Active Member

    Joo no mulla tuli vaan emännän kans bänksit kelkan oston takia ;D
     
  8. Jasu_

    Jasu_ mxz600 00 &<3 x-rs <3

    Hän ei ollu sulle sit tarpeeks hyvä! ;D ;D ällös huol.
     
  9. Jartsa

    Jartsa Lynx Enduro Sport -05

    Hiukka vaikee antaa kommennteja nyt, takanaistuja vaihtoi taivaalliseen seurakuntaan viimme viikolla yllättäen. Suruaikaa kyyneleet silmässä.
     
  10. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Otan osaa. Tuntuu kelkka-asiat pieneltä kun tuollaista sattuu.
     
  11. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Heh, tulipas mieleen viimetalvelta kun vaimon kans lähettiin ajeleen ja sitten sanoin ku mentiin oikopolkua että aja perässä. Mentiin soramontun läpi ja kikkailin kasojen laidoilla ja muuta ja sitten pysähdyin taas kun päästiin reitille ja vaimo ihmetteli ääneen että miksiköhän hän kirjaimellisesti ajoi samoja jälkiä perässä... Oli kuulemma touringilla huipannu ku kasan päältä alas kaartanu! ;D
     
  12. Fania

    Fania 14 vuotta ilman kelkkaa ja taas tuli laitettua.

    viperi!
    sillähän minä oon jo kaksi vuotta piettänyt vaimokkeen ja kelkan erillään! kyllähän sen tietää että jahka päästää kokeilemaan niin se on menoa. siis rahan menoa. ;D
     
  13. J.Toivanen

    J.Toivanen Well-Known Member

    no ei kait se nyt kovin paljoa kirvele jos kaksistaa kelkkailee, ja eihän sitä tiedä vaikka eukko kepittää reitillä sinutkin. Joudat ajamaan sitten enemmän, että ei tartteis kuunnella sitä naljailua sauna illoissa ;D ;D
     
  14. speedy84

    speedy84 ockelbo figter

    nyt se elämäni nainen löyty..ja kiinnostu heti kelkkailusta!vauhtia ei voinu kerätä ku rupes kyytiläistä pelottaan mutta pientä totuttelua niin ens talvena jo kova luu näissä hommissa![​IMG]
     
  15. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    alussahan se valitteli ku on reissussa mutta sitte nyt ite noituu ku on kelekka kasko rempassa (minä särin) että ku ei pääse ajaan :eek: niille ku antaa pikkusormen nii ne vie koko KELEKAN ;D
     
  16. JTV

    JTV Well-Known Member


    Nostetaan "kissa" pöydälle näin kelkkailukauden pikku hiljaa alkaessa...eli onko yhteinen harrastus yleistynyt ;)
     
  17. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Oottelihan tuo jo että tulis lunta niin pääsis ajamaan. Toivoi tuossa parempia iskareita että vois legendilläki vähän ees päästellä.
     
  18. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Se mikään yhteinen oo vaan mun. Tosin aikoi tulla kattoon etten itteeni telo ;)
     
  19. Byebye

    Byebye Guest

    Mun avovaimo naputteli aina viimetalvena: Sä et ikinä kerkee olla mun kanssa kun olet aina ton kelkan kimpussa... Ja miehen vastaus, hmm, joo.. tota niin.. mulla on nyt kultapieni pikkusen hommat vielä kesken...

    Ja selviydyin siitä kun ostin ittelleni OMAN kelkan ja annoin toisen hänelle...

    Vuosi myöhemmin:

    Avovaimo: Noh, mitäs sä tota autotallia vaan korjaat..?? Eikö Indy:n ole jo männät vaihdettu..
    Miehen vastaus: Kyllä kyllä.. kultapieni ihan lähipäivinä vaihdan(tuli sitten eilen vaihdettua)

    Joten, teki mitä teki ni mikään ei ole hyvä..  ;D
    Paitsi että se ei nipota enään mistään kelkan ruuvvaamisesta, kun hänen omastakin harrastuksesta on kiinni...(paitsi aikataulusta)
    Eli, hyvin TÄMÄ MENEE..  ;D ;D ;D

    She realy loves me now...  ;)
     
  20. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Eipä ole muijalla sanomista, kun olen seurannut muutaman vuoden hiljaa hänen hevosharrastustaan. Jos joku oikeasti pitää kelkkailua kalliina, niin suosittelen oikein lämpimästi kokeilemaan hevosen ostoa... :D
     

Suosittele tätä sivua