Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä JTV, 6/3/06.

  1. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

    Tuo on kyllä todella epämiellyttävää :-\
     
  2. atsi

    atsi lynx ranger 377 -93

    Vs: Puolison suhtautuminen kelkkailuun??


    Nii on... Menis töihin ja laittais oman kelkan ja antais mun ajella rauhassa... :(
     
  3. Apero

    Apero Well-Known Member

    Vs: Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

    ..no meillä muuttui tilanne..

    Emäntä oli mukana (toisella kelkalla) hänelle ensimmäisellä safarilla, paikka Ruka pakkasta -25 ja matkaa kertyi n. 140km..

    Tykkäs kun hullu puurosta, nyt tuli vaan ongelma, että minkälaisen käynnistykseneston rakennan kelkkaan, ettei siinä ole aina tankki tyhjänä kun palaan reissusta.. ;D

    No ainakin ymmärrys kasvoi että miksi minä sinne reitille halajan, enää ei kuulunut kommentteja että "tuonkin voisi myydä", taisi muuttua suuntaan "mistäs mulle saatais oma"...
     
  4. joutzi

    joutzi Well-Known Member

    Vs: Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

    Tjoo meillä tämä parempi osapuoli on kans kiinnostunu kelkkailusta :p On ollu puhetta, että pitää sitte kaks kelkkaa taloudessa aikanaan olla kun hommat on kaikilta osin kunnossa. Ei kyllä valittamista, hyvä tuuri käynyt. Ompahan ainaki seuraa sitte kun lähtee ajelemaan :)
     
  5. TEPI

    TEPI Well-Known Member

    Vs: Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

    eipä kuulemma haittaa vaikka oon viikonloput kelkkailemassa, ja kakstahtikin on hyvänhajuista ;D
     
  6. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

    EI tollasia ole!!!
     
  7. migge

    migge Ski-Doo X-RS

    Vs: Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

    Kyllähän niitä velvotteita on mitä pitää hoitaa mut kun koittaa nekin jotenki touhuta niin kyllä sitä aikaa jää kelkkailuunkin..ainoo töppi mikä tuli tehtyä oli lainata kaverilta toinen kelkka ja istutettua vaimo sen päälle..nyt pitäis kuulemma hommata rouvallekin kelkka..sit alko lapset huutaan samaa.Eli nyt pitäis hommata kolme kelkkaa lisää.
    Kyllä tää on kivaa ???
     

Suosittele tätä sivua