Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä JTV, 6/3/06.

  1. Fania

    Fania 14 vuotta ilman kelkkaa ja taas tuli laitettua.

    Ei saaakelin saakeli! ;D
     
  2. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    Kyllä emännällä on välillä paljonkin sanomista ku on niin edullista tämä kelkkailu ;D

    Yöreissuille sit parin viikon lämmittelyt ja hellimiset ni kyl se siitä lupa irtoo :-\
     
  3. Kejam

    Kejam hulivili

    kaikki naiset/naisenalut mitä mulla on ollu nii ovat tykänneet kelkkailusta eikä koskaan kyllä oli valittanu jos on lähteny..
    varmaanki olleet onnellisia ku päässy eroon musta :)
     
  4. Kejam

    Kejam hulivili

    Tällaset on parhaita :D ite koskaan noi totaalisesti ole mogaroinu mut kaikkea muuta pikkutuhmaa ;>
     
  5. JTV

    JTV Well-Known Member

    Oon ajatellu ehdottaa kelkan vaihtoa, kunhan talo projekti ois valmis..vois laina rahalla suorittaa kaluston uusintaa ;) Pitää loppu näpertely tehdä pikku rahalla, niin säästyy "kelkka" rahat...mites se Leevin biisi meni "suoristelen nauloja, lisää lahonneita lautoja" ;D
     
  6. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Tuota mulla ainaki vaimo suoraanki sanoo. ;D Yleensä kyllä kuulee siitä että vois joskus olla kotonaki, mutta tosiaan on muutaman kerran tuumaillu että alahan mennä siitä ajaan, jaksa kattoa ko siinä pyörit. En oo vastaan sanonu. :p
     
  7. €ncore

    €ncore Lynx Rave RE 600 HO -07, KTM EXC 125 -03

    Ei tuo mitään sano. Homma toimii kun ei ite puutu emännän harrastuksiin, niin ei emäntäkään minun.
     
  8. stm

    stm Well-Known Member

    Älä huoli, sittenhän meitä on kaksi ;)
     
  9. Kejam

    Kejam hulivili

    Niin se yleensä menee :) Ainakin pitäs mennä!
     
  10. elani

    elani SRViper LTX-15ProBoost,Viking -91,SD Elan-75 ja-82

    Kyllä meijän emäntä on kohtuu ymmärtäväinen ko. harrastukselle. Se ei vaan käsitä sitä miten isot miehet "sekoaa" kelkoista ja lumesta.

    Pikkupojat pienet lelut, ISOT POJAT ISOT LELUT
     
  11. Pollari

    Pollari Guest

    Henkselilliset ISOT POJAT, vielä isommat lelut.
     
  12. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    no ei se ainakaa myönteinen ole, mutta eipä se sitä kielläkkää 8) no mutta pirun onnellisia ollaa kuitenki :p
     
  13. rudolf

    rudolf Draakkeni -08, Lynx 454 Racing -96

    Kanto mun kaa tänään telaston kellariin sulamaan...alkaa ilmeisesti heltyä ;)
     
  14. ihottuma

    ihottuma Well-Known Member

    Taitaa elää toivossa, että hautautuis pysyvästi maan alle ;D
     
  15. Jartsa

    Jartsa Lynx Enduro Sport -05

    Kerran läksin tupakin ostoon ja tulin kahden viikon päästä takas. Kyllä oli hiljasta silloin kotona, se on historiaa kyllä. Saas nyt nähdä kuin tää uusin versio suhtautuu kun ei oo luntakaan nähnyt koskaan. Voipipa olla mielenkiintoista, ja heti kyytiin kun kelit sallii.
     
  16. saikku

    saikku Guest

    Tervehdys,
    Kyllä meidän perheessä kelkkailee molemmat, isännällä uusi jammu ja minä emäntänä painelen skidolla. Eilen tuli kokeiltua jo miltä maistuu toi skippalooran vauhti,
    todella makeeta ja upeeta. Kaikin puolin hyvä harrastus. Nyt naiset nopeesti vain kelkkaileen!!!!!!!
     
  17. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Siehän se vaimon oot napannu! Taitaa olla "matkamuistoja", niinku eräs kaveri tuumasi brazilialaisen vaimon maahantuotuaan. :)
     
  18. Jartsa

    Jartsa Lynx Enduro Sport -05

    Kiinasta tulee tää viimmeisin versio, on muuten aika paljon valinnanvaraa. 1,3 miljardia immeistä asustellee ja jos puoletkin naisia?. Loppiaisen jälkeen Lynxin kyytiin ja siitäse lähtee.
     
  19. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Piä lippu korkealla Jartsa! 8) Sielähän kyllä riittää, et sattunu useampaa tuomaan? Kaveri ollu kato turhan pitkään jo äitinsä helmoissa...;D
     
  20. Rave RE

    Rave RE Lynx RE 600 SDi yliyli08

    Toistaiseksi vaimo suhtautunu harrastukseeni todella loistavasti :D
    Kelkkailulla on hänen mukaan raitistava vaikutus ;D
    Eihän niillä lapin kelkkareissuilla toki viina oteta...kelkkaillaan vaan viikonloppu 8)
     

Suosittele tätä sivua