Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä JTV, 6/3/06.

  1. Re

    Re Lynx Re 600 H.O -07

    Jotain tuollasta edellämainittua ;D..
     
  2. Jartsa

    Jartsa Lynx Enduro Sport -05

    Saas nähdä millaista kommenttia tulee jos hiissais perheen kelkkoineen vähän ylemmäks. Pian olen paljon viisaampi.
     
  3. Tintti

    Tintti Guest

    Puoliso kelkkailee myös. Aika innokaskin vielä... :D
     
  4. Jartsa

    Jartsa Lynx Enduro Sport -05

    Per*ele saa*ana v* ttu, Suomen ulkoministeriön viisumiosaston kanssa alkoi kädenvääntö just nyt. "paperiavioliitto" heidän mielestään, ei edes turistiviisumia myönnetä?. Eduskunnan oikeusasiamiehelle lähti välittömästi postia, katsellaan mistä kana kusee. Ja minä kun en tykkää yksin kelkalla ajella vain 10 000km etäisyyttä vaimoon. Miten Suomen Ulkoministeriö määrää seurusteluajan pituuden?, tuntuu yksilövapauden loukkaamiselta. Pe*kele jos ei jotakin tapahdu pian niin sitten alkaa sota. Tai sitten muutan itse Himalajalle, saa ajella ympäri vuoden. Se muuten tuntuis oikeestaan aika hyvälle!
     
  5. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    :( Aika tiukkoja kuulostavat olevan... työkaveri kävi läpi saman taistelun. Jossain haastattelussa piti kuulemma puolison tietää melkein koko suku ulkoa. Hyvä ettei siskon kummin kaiman saunanlämmittäjää kuitenkaan. ...tsemppiä.
     
  6. stm

    stm Well-Known Member

    Sen verran tuosta suhtautumisesta, että viime reissulta kun tultiin "tätin" kanssa ja kysäsin, että mitäs se tykkäs kun nyt ite sai ajaa toisella kelkalla. Vastasi, että milloin lähdetään uudestaan. Eli hyvin kait tuo suhtautuu ;)
     
  7. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    no joo ei kyl pistä hanttiin yhtään kun ittekin kelkkailee ja tsiisus mitä kyytiä :eek: .. eihän siinä mitään mutta kun jättäs noi MINUN bensa jemmat rauhaan ;D .. ei vaiskaan , sovittu et minä kustannan bensat mut oishan toi kiva jos se jättäs tilkan mullekkii :p :)
     
  8. Grazy

    Grazy Guest

    Kyllähän tuo hiukan on alkanut lämpenemään tähän hommaan ::) kohta pitää tietenkin sillekin ostaa kelkka ;)
     
  9. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    ja elä päästä sitä valihtemaan .. mie päästin ja kalliis kävi ;)
     
  10. Grazy

    Grazy Guest

    Täytyy yrittää pitää mielessä ;D
    toivottavasti kelpais fööni MXZ, niitähän saa suht edullisesti ja on soppelin tehokaskin
     
  11. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Eilen oltiin Muhoksella yleisönä ja rouva tokasi siinä kesken jutustelun, että "tuommoisen oranssin kelkan ostat seuraavaksi" :eek:

    ;D ;D
     
  12. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    kalahtiko leuka hankeen ja eurot vilisi silmissä ;) :D
     
  13. djcarrot

    djcarrot Kelkaton..

    Ja sattuko vielä kaikenlisäksi väärä merkki ;D
     
  14. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Merkki väärä, mutta kissa sukua kuitenkin ;D

    Helppo sen nyt on luvata tietää ettei kuitenkaan oo varaa vaihtaa, vielä 8)
     
  15. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Sulla on ihan selkeesti hyvä naismaku ;) ;D
     
  16. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    oikeen hyvin ;) kaikkiin mun härveleihin :) kunhan pitää vaimon tyytyväisenä ;D kaikin puolin ::) ja kerran talvessa aurinkoon sulattaa ;)
     
  17. Padi78

    Padi78 Well-Known Member

    Heikosti. Mutta kyllä siihen keinot on jo tiedossa miten pääsee livistää kotont niin paljo ku suinkin tarttee. :D
     
  18. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Tuossa vaimo jo ootteli että millon pääsis ajeleen. Polttelee jo hälläki ko viime talviki jäi tosi vähille ajoille. Legendiä huomena(tänään) huolletaan iskuun.
     
  19. jakkis

    jakkis Lynx Safari 400 & Cobra enduro

    Tulin työ reisulta kotiin ja vaimoke oli yllättäny.
    Oli ostanu itelle uudet kelkka kintaat, niissä oli karvareunukset (kävi vaimoke tarkentamassa).
    Sitten se oli ostanu sellaset putki kypärälakit molemmille.
    Kyseli että josko lähettäs huomenna reitille, :D kylä nyt pojat kelpaa !!!
     
  20. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    ihan ok se suhtautuu.. tuumasi että osta uus o et saa tuota entistä kasaan näille lumille, myyt sen sitte poies ko son kunnossa 8)

    ja kehu vielä että oli hyvän näkönen äffäläinen.. sais vaan itte sen päätöksen tehtyä ::) :-[
     

Suosittele tätä sivua