Renegade XRS 850 -18, -19, -20, -21, -22

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä M.E.A, 5/10/17.

  1. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Pitääköhän tuo vetoketju uusia missä vaiheessa? Ajo sellaista nättiä reittiajoa, nyt 7500km mittarissa. Jos ymmärsin oikein, näissä ei olekaan 15 lamellista vaan vain 13 lamellinen. Välillä oli 15 leveä kuussatkussakin.. onko heikennetty vai nykyään kestää tuo kapeampi tämän 850 tehot?
     
  2. ///AJS

    ///AJS Well-Known Member

    Moro, täältä ääni kans Bladeille... jos ei löydy vanhaa Bladea niin toimii ne Blade Xc:t paremmin ku noi Pilotit:D
    Tiiä sitten millaset on ne uudet XC+ mallit, mut ei taida niitä saada ennen ens talavee...
     
    juketsu tykkää tästä.
  3. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Xc:t tilasin loukolta saa oikeen värisetki:D
     
  4. vetkulilm

    vetkulilm -23 Freeride, -19 Iron dog 600R

    Mulla oli trimmissä xc kokeilussa. Vakiot siis ds. Xc oli tosi levoton kunnes laitoin normaalia enemmän haritusta. Jos hakee paljon niin kannattaa kokeilla
     
    juketsu tykkää tästä.
  5. RKal

    RKal Member

    Itse laitoin renen alle powder prot sprinttiraudoilla kun kyllästyin vakiosivakoihin. Hitailla nopeuksillahan tuo setti on raskaahkon oloinen, mutta vauhdissa mielestäni tosi hyvä. Nyt se kääntyy kuin mikroauto :)
     
  6. M.E.A

    M.E.A Lynx

    20210226_124616.jpg
    Niin se vain tästäkin tuli tuo änkkäri ulkoilmaa kurkkimaan, 2500km kesti tämmösessä pilkkikäytössä. Paistellaan nyt viikonloppu vaikka makkaraa ja alkuviikosta vehkeet kuntoon taas.
     
    Skippaduu75 tykkää tästä.
  7. doomancat

    doomancat Member

    Kaveri tarkasteli 6tkm kohdalla öljyjä vaihdellessa, oli jo yhden lamellin katkaissut. Kannattanee vaihtaa jos haluaa pelata varman päälle, ei tainnut hyvin kalliskaan olla.
     
  8. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Yleensähän täällä vaan mollataan liikkeitä ja merkkikorjaamoita niin kerrotaan nyt epäsuomalaiseen tapaan myös positiivisesta kokemuksesta.

    Eli perjantaina änkkäri paloi pohjamuovista ja panssarista läpi. Maanantaina kelkka pajalle, osat tuli tiistaille ja keskiviikkona valmis. Samalla kolmen tonnin huolto. Toki huolto oli varattuna jo ennen haaveria mutta kuitenkin hienosti hoitui takuuasiat. Joka merkillä ja pajalla ei kuulosta yhtä sujuvasti hoituvan.

    Oulun kelkkakuume kyseessä.
     
    Arwid Käkivaara, F3, andyman ja 7 muut tykkäävät tästä.
  9. Nebwy

    Nebwy Lynx RE 600 R Enduro 2022

    Kattelin tuossa Rene 2021-2022 speksejä. Itse en löytäny mitään eroja, skiido miehet varmaan paremmin tietää onko niitä?
     
  10. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Sama kampe.
     
    Nebwy tykkää tästä.
  11. RKal

    RKal Member

    2650km kesti ensimmäinen remmi ennenkuin selkäpuoli lähti kävelemään.

    Oliko yleinen mielipide nyt se, että xs821 kannattaa hommata tilalle vai mennäänkö vakiolla? Voimalinja on täysin vakio -20 mallinen.
     
  12. titanium

    titanium Well-Known Member

    No on se ainakin halvempi. Kestosta ei vielä tietoa kun ei oo kun 1000 kilsaa ultimaxilla takana. Joittenkin mielestä pitävämpi ajossa. Mä en oo kyllä eroa huomannut.
     
  13. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Hihna nappailee kiinni johonkin mutta mihin?
     

    Lisätyt liitteet:

  14. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Ottaisko siihen hihnasuojan etukiinnikkeeseen?
     
  15. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Alasvaihdossa menee pussille ja ottaa runkoon kiini? Niin mulla ainakin teki RE:ssä. Väritä vaikka tussilla runko ja kato hinkkaantuuko ajossa pois. Kakkosen jousen vaihdolla pääsi ongelmasta eroon.
     
  16. iikoo

    iikoo Member

    Ootko pakilla antanu ns.happea? Mulla pakilla ja liialla hapella kuulu ääni, että remmi rappas ja katoin, ni samanlaisia palkeenkieliä.
     
  17. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Pitänee merkkailla paikat. En oo mielestäni happea antanut, pari kertaa ollut kiinni ja pakitellut siinä kaikki.

    Tuo jousi, voisko olla jo kuoleentunut kun kyseessä -18 laite? Muistelisin että brp jouset kuoleentuu suht nopeasti.
     
  18. Kojontti

    Kojontti 600R RE, x-rs pessimisti-evo

    -18 on vielä se huonompi hihnasuojan etukiinnike, siihen ottaa helposti.
     
  19. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Mikäs juttu tää on? Ei ole päivityslistalla?
     
  20. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

Suosittele tätä sivua