Rudy Project ajolasit omilla silmälasi voimakkuuksilla (käyttökokemuksia)

Keskustelun 'Arvostelut' on aloittanut käyttäjä PKE, 22/2/06.

  1. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Pistippä pahan. Ota omasi mukaan ja katsotaan miten asettuvat niihin. Miin me tehtii jo aiemminkin.
     
  2. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Paljonkos se adapteripaketti kustantaa noin niiq ja suurinpiirtein?
     
  3. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Adapteri 46 :-€ ja normi voimakkuuksin muovilinssi niihin 90:- € , eli 136 :-€
     
  4. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Tänk juu, palaan asiaan
     
  5. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Pikkukuski otti tyypit ennen asennuksen aloittamista ;D

    [​IMG]
     
  6. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Siinä nähdään kuinka tärkeä on katsoa maailmaa avoimin silmin ja oikean värisen suodatuslinssin läpi. JO NUORENA. ;D
     
  7. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Koeajo suoritettu vesitihkussa mopolla :p

    Lasit pysyi auki ongelmitta, mutta mun naamalle adapterit tulee aikasen ylös eikä kestäis olla yhtään ylempänä.

    Oli muuten huikaiseva kokemus nähdä kunnolla ajaessa
     
  8. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Misä mun on? Jokojoko?
    ;D
    Piruvie, kaveri soitti että lähekkö alottaan kauen Ylläkselle vkloppuna, sielä on kuulemma lunta...
    Ei millään pääse, pitää viedä emännän iltapuku viihteelle... :-*
    Damned.
     
  9. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    No täällähän ne oottelee, joululahjapaketissa.... Etkä sitten avaa ennen jouluaattoa. ;D
     
  10. TommiKer

    TommiKer Well-Known Member

    hyvät on. n. 500km ajettu ja on hyvät kunhan tottuu. pakkasilla vain joutuu varmasti teippaamaan ilmaaukkoja, mutta ei se haittaa pysyy lauhalla linssit huuruttomina.
    oranssi on pimeällä yllättävän hyvä. ;D
     
  11. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Nyt on tullut muutamaan kertaan käytyä radalla ja tuosta mitä olen itseltäni lainannut ei ole aiheutunut yhtään minkäänlaisia ongelmia
     
  12. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Joulupukki toi Rudyt mullekki.
    Nyt nuita on tullu testattua kaikella kelillä. Raportin aika.
    Linssin asennus meinasi olla kinky homma. Puoli tuntia väkersin ja eihän siitä mitään tullu.
    Otin asennusjuoman ja hommassa meni ehkä 30s. Kun adapterin viikset laittaa ensin koloihinsa ja sen jälkeen painaa keskiosan paikalleen on homma iisi tehdä.
    Menoks sano Annie Lenox. Eka testikeli oli prc:stä, jäätävää vettä ja kaikkea mahdollista. Linssia raaputellessa jäästä nokkakappale putosi syliin alatapin katketessa. No nenä sai jesusteippiä ja matka jatkui.
    Ajaminen plekseillä on lystiä. Mulle linssin etäisyys silmästä ei tuottanu ongelmaa, olin sinut heti.
    Oranssi linssi on pimeälläkin yllättävän hyvä. Tänään auringon paistaessa koko päivän tuli todettua että kirkkaalle ilmalle erityisen hyvä.
    Kun mittarissa on abt 70km/h ja suora viima pääsee plekseille meinasi mulla tulla vesi silmistä eli ilmastointi on tehokas.
    Plekseissä ei ole silikonipintaa hihnassa ja siihen Lady of the House teki tämmösen patentin:
    [​IMG]
    Ompelutalosta metri kuminauhaa jossa on silikonipinta, siksakilla kiinni. 2,2€/m. Pysyy potassa ku purkka tukassa.
    Nokkakappale on taas menossa mukana kun yläkiinnikkeeseen sipasin tipan pikaliimaa.
    Arain pottaan lasit on kuin tehty. Jos taistelet huurtuvien lasien kanssa ja piilarit ei onnaa niin suosittelen!
    T. Puppe
     
  13. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Hey Mr. Goolf ;D

    Alkaa tuommonen kurassa möyrimispöörä kiinnostaa ja nyt kiinnostaa saahaanko näihin repäisy kalvoja. Ja linssejäki saattais tarvita muutaman vaihtovaralle...paljon niistä köyhtyy???

    ;)
     
  14. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Joop... tuuvaan näytille Messukeskukseen näyttelyyn lauantaina... repäsy kalvot ja muut kalvot... ka adapterit ym... foorumimiesten osastolle... jookos.
     
  15. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    JA paikalla olin vai mitä TOIMITUS .. :p
     
  16. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Onhan se tuokin myynnin edistämistä ;)
     
  17. aku

    aku Apex xtx + Phazer

    Kiitos Coolille, kyllä lasit toimi ja oli hieno ajaa kun näki tarkasti. Suosittelen muillekkin!!!!
     
  18. Jukka

    Jukka Well-Known Member

    Mitenkä te toimitte Esson paarissa? Kysyy nimimerkki piilareita käyttävä
     
  19. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vanhat silmälasit kulkee mukana tankolaukussa/repussa, jos on tarve essonpaarissa jotain tihrustaa.
     
  20. peepeeasounli

    peepeeasounli Well-Known Member

    Nyt on tullu sitte mister kuuliolle kilpailija tuolta suomenlahden eteläpuoliselta alueelta, nimittäin mustamäen torilla on kaupan rudyprotect laseja ???

    Ja essonbaarissa ois ollunna vähän huhun tynkää että nettikaupasta löytyy myös ja tilaustapa -menetelmä toimiii samoin kuin silmä- ja aurinkolasipuolella eli ite merkkaat kohistuksen ja ilmoitat vahvuudet ja tsädäm, posti polkee okulaarit kotiovelle :D
     

Suosittele tätä sivua