Voimansiirron setupit

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä JariG_, 21/12/07.

  1. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Mulla oli kans remmivetonen Khaos 20:nen eli pitemmällä ja minun mielestä paremmalla välitys suhteella eli kytkimessä jousena almongold puntit 11/74 varissa heliksi 54-44.36 ja jousena 160-260 toimii eikä lämpene kierrokset keuliessa 8400-8450 kun silloinhan kuorma on olematon ja kun anto sille kunnolla kuormaa kiekat 8250-8300
     
  2. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Screenshot_20210315220705.png Screenshot_20210315220705.png
     
  3. Nykänen

    Nykänen Well-Known Member

    Häätyypä kokkeilla tuommosta säätöä.
    Kiitoksia erittäin paljon!
     
  4. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Ja nuo minun antamat säädöt toimii jos käytät orginaalia Khaoksen remmiä ja tuo almongold jousi tilattava marmorilta tietääkseni muualta sitä ei vielä saa
     
  5. Hentte

    Hentte Polaris 155" 9R

    Venomin black on samoilla arvoilla kuin tuo Polariksen alkuperäinen kultainen jousi.
     
  6. Nykänen

    Nykänen Well-Known Member

    Näky olevan tarvike remmi paikalla ja varalla myös.
    Häätyypä hommata orginaali remmi.
     
  7. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Ei ole se venomin musta ja alkuperäinen Pollen kulta ovat 100/275:sia eli täysin eri jousia kuin Pollen almongold
     
  8. Hentte

    Hentte Polaris 155" 9R

    Aa oletin että tarkoitit tuota kultaista jousta. Mitkä arvot tuolla almongoldilla on?
     
  9. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Voi olla että muistan väärin mutta olisko ollu 150/290 korjatkaa joku jos muistin väärin
     
  10. Nykänen

    Nykänen Well-Known Member

    Ei ole orkkis hihna. Näky olevan sx826 remmi paikalla. Vara remmiki oli joku pbx tai vastaava.
    Kelkhaan vaihettu äänenvaimentimen anturi nytten. Kiekat ei muuttunu.
    Häätyy kokkeilla tuota toista remmiä.
     
  11. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Heh :D Onhan se hieman erinlainen remmi ja vaatii eri säädöt kuin vakio remmi. (Keveämmät). Jos pelaa silloinkaan hyvin?
     
    kikoske tykkää tästä.
  12. Nykänen

    Nykänen Well-Known Member

    Niin mie vähän arvelinki.
    Mikäs tarvike remmi se on lähimpänä orkkis remmin tasoa?
    Gates? Dayco? Vaii mikä?
     
  13. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Minun mielestä Gates. Veli ajeli enimmäkseen Gatesilla 800 rmk:lla. Mulla oli vararemminä enkä kovin isoa eroa vakioon huomannut. Dayco oli aivan kuminauha ainakin lynxissä.
     
  14. Larva

    Larva Lynx 49 Ranger Pro 600r

    Osta suosiolla alkuperänen remmi vaikka se vähän kallis onkin niin toimii niinkuin pitää.
     
    Prormkpolle ja Korbimotors tykkäävät tästä.
  15. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    +1
     
  16. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Siinä on hyvän näköinen kytkin ja kuten mainittu aiemminkin ei se 11-sarjan paino todellakaan luista, vaikka siitä legendaa onkin. Hyvin pelaa ja vetää kivasti noilla.
     
  17. Prormkpolle

    Prormkpolle Well-Known Member

    Moro kaverilla on 2021 165" khaos 8 seriesmatolla.remmivedolla vskio välit...painoina 10-72 11'sarjan..punainen kytkimen jousi drt.. helixsi vaihdettiin axyc drt b-koloo ja vanhemman rullakeskiö..varissa drt oma punainen jousi..hyvin tonkii
    ...huomenna lisää säätöä
     
  18. Smasher

    Smasher Well-Known Member

    129” 600 Indy, herkkyyttä ja lähtöjä jos kaipailee, miten kannattaa lähteä kytkintä, varia tai välejä päivittämään?
     
  19. Tuomasup2

    Tuomasup2 SKS 850 155" - XLT SP 1995

    Onko hyväksi koettuja parannuksia voimalinjaan 155” 850 SKS:ään?
    Tai jokin setuppi, mitä ehdottaa? Voimalinjaa en ole vielä päässyt kokeilemaan, kun uusi kampe mulle.
    Mitkäs välit näissä pitäisi olla?
     
  20. Rautane

    Rautane Catti ja 600 xp-summit

    Ainakin https://www.polarispartshouse.com/oemparts/c/polaris_snowmobile/parts mukaan 2020 850sks:ssä on samat 20-40 välit mitä 800sks:ssäkin oli. Ne on umpishommiin aika pitkät tai ei ainakaan kovin jyrkkää helixiä kannata tarjota.
     

Suosittele tätä sivua