Yamaha Sidewinder 2017 ->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 1/3/16.

  1. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Järkeä kun käyttää niin kait nuo ikuisuuden menee o_O
     
    janzka ja x skodoo tykkäävät tästä.
  2. x skodoo

    x skodoo yamaha winderi

    Lakkas winderissä perse lämpiämästä,katoin että liitin ainaski oli ehjä penkin alla,onko visioita,onko sulake johtopoikki tai jotai muuta...?
     
  3. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Johdot katkeaa läheltä lämmitin elementtiä. Jos haluaa kestävän niin kannattaa reitittää se johto siitä elementillä enemmän taaksepäin (pehmusteeseen uusi reikä). Se alkuperäisenä lähtee aika jyrkästi alaspäin ja sitten nitkuu poikki kun penkki joustaa. Penkinpäällinen pois ja esim. Silikonikuorella olevaa notkoa johtoa uudet pätkät väliin niin toimii taas.
     
  4. x skodoo

    x skodoo yamaha winderi

    ok kiitoksia:)
     
  5. BlackJack

    BlackJack Well-Known Member

    Itse en ole kyllä varma että toimiiko minullakaan. Lämpeääkö penkki ihan reippaasti vai huomaako tätä juuri?
     
  6. x skodoo

    x skodoo yamaha winderi

    kyllä sen huomaa kun se toimii varsinkin hi toiminnolla,kyllä housut kuivaa komeesti:cool:
     
  7. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Jännä juttu, ite en koskaan käyttäny lämmitintä. Sijoutuin niin eteen ettei elementistä ollu juurikaan hyötyä. Oikeastaan käytin vain jos penkki oli kuurainen, sillon huomas elementin sijainnin.
     
  8. BlackJack

    BlackJack Well-Known Member

    Joo aika takana saa istua että osuu persus elementtiin. Epäilen kyllä että ei taida toimia ollenkaan.
     
  9. x skodoo

    x skodoo yamaha winderi

    Tai sitte pitää olla tämmöne jättiperse niin on aina hollilla:D
     
    BlackJack ja Kamppi tykkäävät tästä.
  10. x skodoo

    x skodoo yamaha winderi

    No sieltähän se vika löyty
     

    Lisätyt liitteet:

  11. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Näyttää tutulta. Muutin itse tuota johtolinjausta siten, että tein pienen upotuksen sille johdolle taaksepäin tuonne vaahtomuovin korotukseen saakka ja porasin siitä reiän vinosti alaspäin silleen, että se tuli sen penkin pohjapuolen muoviosan reiän kohdalle. Katsoo vain että ei satu ihan akun kohdalle.
     
  12. Hentte

    Hentte Polaris 155" 9R

    Paljonko on kytkimen spiderin ja lukitusmutterin momentit?
     
  13. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    0.7-0.8
     
  14. Hentte

    Hentte Polaris 155" 9R

    Paljonko kytkimen pultille?
     
  15. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Itse olen käyttänyt 12 kiloa ja onhan nuo pysyny, ohje tais olla 15..korjatkaa jos ku tietää itse ulkomuistista nämä tuli mieleen.
     
  16. Hentte

    Hentte Polaris 155" 9R

    Näky löytyvän manuaalista spiderille 197nm ja kytkimen pultille ohje 150nm jonka jälkeen löysätään ja uudelleen kiristys 60nm.
     
  17. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Oletin että kysyit niitä painojen ja rullien pinnapultteja.
    Tuo Spiderihän tökkää kun kierteet loppuu ja siihen liima niin pysyy.
     
  18. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Pitäskö se 5000km/200h raportti Winderistä kirjoitella et millasis juttuja tullu eteen o_O
     
    jäppinen ja T.F.K tykkäävät tästä.
  19. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    No siitä ei tule pitkä raportti. Mutta laita tänne vaan, niin tiedetään muutella ennen kuin joku paikka hajoaa?
     
    janzka tykkää tästä.
  20. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    No kirjoita ihmeessä!
     

Suosittele tätä sivua