Vs: 600 etec ongelma Multa löytyy 2012 skidoo renegade backcountry 600 e-tec. Nyt ei sitten toimi ollenkaan,ei pysy käynnissä ja moottorivika...
Vs: Parasta päivässä? 2. edition Kahden viikon talviloma alkoi tänään ;D
Vs: Sallatunturille 5 -7.12.2014 Kelkkakauden viralliset avajaiset. Ei näy vielä reiteillä jälkiä, mutta kyllä siellä ehkä hiljakseen pystyisi...
Vs: SALLA ALUE Onko kisojen jälkeen sallatunturi-suomu väliä lanattu ?
Vs: SALLA ALUE Kysäse site koneistusta Sallan Terästyö Ulkuniemeltä. puh.nro sinne on 0405729229
Vs: Ostitko uuden kelkan - kerro siitä meille Ei nyt ihan uutta tullut mutta 04 polaris switchback 700 vaihtui tänään skidoo renegade BC 600 -12....
Vs: SALLA ALUE Ainakin Sallatunturin tienvieri reiteillä näky jo jälkiä,ja koko ajan tulee lisää lunta.
Vs: Kelkkalehti.com tarrat - mikäli haluat tarroja, lue tämä! Kyllä minä ainaki sain tarrat, olin kyllä jo heti kymmenen jälkeen hakemassa niitä 8)
Vs: Yleiset Polaris kelkkoihin liittyvät kysymykset Mikä on pultin koko jolla kiinnitetään powder pro satula olkatappiin, kelkkana edge mallin...
Vs: Luotettavat kauppakumppanit & kiitokset Kiitokset kaupoista näille nimimerkeille - Rammeri - nuppi - lekasora Ainakin näin ostajan...
Vs: 600/700 Switchback -04 ...kokemuksia ja kommentteja Siirsin alustaa 2,5 senttiä taaksepäin ja etupukkia tiputin saman 2,5 senttiä ja nyt ei...
Vs: 600/700 Switchback -04 ...kokemuksia ja kommentteja No niin,vaihdoin sitten 51 maton ja läpivetävät vetopyörät (8 piikkiset) ja lyhensin...
Vs: 600/700 Switchback -04 ...kokemuksia ja kommentteja Olen alkanut suunnittelemaan maton vaihtoa kyseiseen laitteeseen. Osuuko liukurungon...
Vs: BLINGFACTORY Sopiiko toi öljysäiliön tukiholkki joka on tarkoitettu brp kamppeisiin myös edge mallin polarikseen ?
Vs: kiilakopan rakentelua (leikki rmk) Hyvältä näyttää ;D Meinaatko tänään pajottaa pollea, saattaisin tulla kattelemaan että sais omaanki...
Erottele nimet pilkuilla.