Iso kiitos kaikille vastauksista ja ideoista.
Tuo polttimoidea täytyy kyllä kokeilla. Täytyy käyttää se mötikkä pöydällä ja fiksailla muutenkin. Eilen kävin ajelemassa viitisen tuntia ja ilman...
Tällä hetkellä vaikuttas siltä, että jonkinlainen kosteus tms. häikkä kyseessä. Tallissa vietetyn yön ja päivän jälkeen pelas normaalisti.o_O...
Kelkka on nyt lämpimässä ja pitää tsekata toi mötikkä ensalkuun.
Päivitystä tilanteeseen: Kävin hakemassa kelkan joelta pois. Lähti normisti käyntiin ja pystyin ajaan kelkan lavalle. Pakki ei pelannu. Jotain...
Hyvä idea tuokin. Yritän saada tänään haettua kelkan lämpimään talliin niin pääsee vähän kurkkiin mitä siellä on tapahtunu.
Eli 550f (Tundra) sammui ajosta ja alko värkkään pakkia päälle ja pois. Kokeilin jo irrottaa mittariston takaa liittimet, ei vaikutusta. Nyt...
IMG_8515 käyttäjältä "Ahma", 6/3/18 klo 20:25
Kävin pyörähtään Aalistunturissa ja otinpa kuvankin reitin kunnosta. Kunto vaikutti hyvältä ja mitä tuossa kattelin niin lanattu on...
Minun käsittääkseni hyvin hiljasta on bensan ja muunkin suhteen tuollakin suunnalla. Tuosta reitistä kokonaisuudessaan ei itellä ole kokemusta...
Todella mielenkiintoinen tuo video. Oon ollu vakaasti siinä uskossa, että nämä saahaan käyntiin vain roikan nokasta. Aina näköjään oppii uutta:)...
Varmasti onkin, en vain halunnut liian ruusuista kuvaa antaa ettei yllätä ikävästi.;) Omaa tuntumaan varmasti vaikuttaa se, että viime kerrasta on...
Kiitos hyvistä ajatuksista. Tuo pakkashomma jäikin kysymättä, siinäkään ei ennakkoluulot näköjään välttämättä piä paikkaansa. Ite olen tuon oman...
Erottele nimet pilkuilla.