vi%%& lopetan tän foorumin käytön ku tää plokkaa mun viestit jatkuvasti... jos tämä nyt tulis läpi niin @Hemmo nuo freeridet toimii kyllä reitillä...
joku takuu noilla nyt kuitenkin on, ainakin niissä lisävarusteissa mitä olen itselle ottanut on ollut takuu... ajattelin tuon itse niin että onko...
Oliko liikkeen päätös vai kysyivätkö BRP:ltä?
https://www.brplynx.com/fi/fi/we-are-lynx/tapahtumat.html
Tässäpä kiertueella olevat mallit [ATTACH]
Tuosta väritys hommasta juttelin BRP:n edustajan kanssa aikanaan sekä siitä ottä on ihan käsittämätöntä kuluttajan näkökulmasta se että jokin...
[ATTACH] Tuli käytyä mökillä pöristelemässä 23.2 - 27.2. välisenä aikana. Ajohuumaa oli niin paljo et kuvaaminen unohtui melkein kokonaan:)...
tutulla loppu palat n.2000km kohdalla, ajotyyli kanssa kohtuu sitova.
minulla toimii Bluetoothin kautta puhelut, musiikki jne... noitahan palveluita en ite käytä, mut näytöllä kuitenkin näkyy ajon aikana jos tulee...
Muistelen et ku aikanaan noi DS+:t ostin ni ois ollu kahdet eri kumet matkassao_Okorjakkaa jos tää oli ihan väärä muistikuva:D muistelisin et...
Tuo vaparinkin voimalinja aika kevyen olonen, toki en oo missään kunnon umpisessa päässy ajaa ku täällä mökillä on aina kovonnu ton...
Kiitos tästä tiedosta, viikon päästä on menossa rullat ennakoivana vaihtoon. En toki tiiä tarvisko noita orkkis rullia vaihtaa mihinkään mut ku...
Ei oo reittimaksuja. Vain vapaaehtoinen maksu jos haluaa tukea reittien ylläpitoa, lisätietoa:...
näin muistelinkin ku kaverille tollaset viime kauden alussa laitettiin ni jätämpä sitten omastakin ne laittamatta.
...ja 6.3.-23 BRP-kiertue Hyvinkäällä:)
Erottele nimet pilkuilla.