Käytetäänpä ketjua hyväksi Mua ketuttaa, kun jälleenmyyjien pitää työntää jokaikinen uusi kelkkamalli tuonne nettimotoon ja vielä samasta...
Äkäslompolo [ATTACH]
Lunta kyllä piisaa lämpimistä keleistä ja vesisateista huolimatta Ylläksellä. Reitit on vaan kauttaaltaan huonossa kunnossa ja hoidettu ties milloin…
mites kelitilanne Ylläksellä? Oulun seudulta lumet kyllä lähti tehokkaasti, mutta loppuviikoksi tarkoitus tulla käymään Ylläksellä niin onko...
Sama kuin Turbo R:ssä.
Piti vielä konfiguraattorilla leikkiä ja näyttäisi siltä, että tuolla Commander RE:n hinnalla (25.180€) saa kyllä melko hyvin varustellun...
Ski-Doolla Renegade XRS on turbo R ja on saman mittainen kuin Rave RE. Kyllä voisi olla reittiajoon meikäläisen valinta toi Rene nelarina.
Mä luulen, että 90% ajotilanteista riittää varsin hyvin perusturbokin. Jos kelkassa on tuplapenkki ja iso tavaralaatikko kiinni niin meininki...
Hyvä pointti!
Kyllä kapea Brutaalikin on kiinnostava kelkka, mutta eroaa jo Commanderista selvästi. Alustakaan ei ole easyride niinkuin 50cm:ssä eikä se varmaan...
Itseä kiinnostaa eniten adventure tyyliseen ajoon Commander RE Turbo R ja Brutal RE 500 Turbo R. Umpiset kelkkareitit, umpiset metsäautotiet,...
Me ajettiin torstaina Saarikoskelta tuohon suuntaan 5 kelkan letkalla ja ennen Raittijärveä olevasta risteyksestä Kilpisjärvelle. Ura tuolla...
Kilpisjärvi - Otteren, Norja. Norjalaisilla oli isohkot kokoontumiset Hattengin risteyksestä aavistus Ottereniin päin laakson pohjalla. [ATTACH]...
Kävittekö tänään Otterenin reitillä? Siellä oli norjalaisilla isohkot kelkkakokoontumiset. Paljon wintagepelejä esillä useampi rivi.
Upeat kelit tänään ja samanlaista lupaa loppuviikolle. Tänään cruisailtiin Käsivarren reitistöllä. Kilpisjärvi - Saarikoski - Buoiddesoaivi -...
Erottele nimet pilkuilla.