Viikonloppuna ehkä Kilpisen maisemiin. Pääseekö jotain Norjan reiteistä lumen puolesta Jäämeren rantaan? Skibotn näytti olevan ainakin suljettu,...
Itse en ole kyllä juurikaan tällaista havainnut. Toki raskaammaksi meni kääntää mutkiin. Telastoon kannattaa kyllä investoida vähintään se jämympi...
Ajettiin Pellosta Pajalaan ja oli kaikenlaista reittiä. Kelkkalanalla lanattua ja hoitamatonta jääpattia.
Minä en ainakaan saanut ikinä toimimaan. Reitit kyllä näkyi, mutta ei mittaristo jaksanut niitä pyörittää. Kaatuili ja jumi koko ajan.
Sytytän nuotion :). Kavereilla 2t Lynxit niin niihin kyselin. Hyvin sai öljyä, kun etukäteen soitteli.
Osaako kukaan suositella minne kannattaisi tehdä Kolarin suunnalta päiväreissu? Reittejä tarkoitus ajella ja ei haittaisi vaikka maisemia sattuisi...
Hankin Totaltekin Utility raudat vakiosukseen ja voin kyllä suositella. Kääntyy tosi hyvin ja toimii hieman pehmeämmällikin.
Iskarithan (QS3-R Kashima) on samat mitä on ainakin Sidewindereissa ja kyllähän ne hyvin toimii. Toki vaatii sen etupukin iskarin päivittämisen...
Oli puita, mutta ainahan se kannattaa tuoda omat jos vaan mahollista. Hienolla paikkaa on kyllä. Kuninkaan laavu on kans hienolla paikkaa.
Linjaa pitkin ajelin. Tervolasta eteenpäin oli todella paska ajella. Ummessa ja umpeen kasvanut risukkoa. Kyllä siitä juuri vielä pääsee, mutta...
Kyllä varsinkin se alkupätkä saa hymyn huulille jammukuskilla:). Sunnuntaina tuli itekin käytyä Vammavaarassa tosin ajelin Kemistäpäin. Itse...
Ei kai sitä ole ikinä hoidettu :)
Tulossa ollaan tosiaan.
Björkforsissa on kahvila, jossa kannattaa pysähtyä ja siitä sitten vaikka Överkalixiin ajelee. Vitvattnetista saa bensaa ja samoin Överkalixista....
Tämähän on hyvä uutinen, vaikka siihen muutama vuosi menikin. Ja ei tosiaan kannata kelkkareitit.fi sivustolta asentaa karttoja, mikäli ne saa jo...
Erottele nimet pilkuilla.