Ei välttämättä oo se servo rikkoontunu. Yleensä kuulemma auttaa, kun säätää sen servon peräs olevan linkin oikeeseen mittaan.
Vaa eipä se tarvi, kuin tän foorumin hakuu käytää, niin löytää tollasii kommenttei :D
En tokkiinsa. Mut tuntuu, että heillä jotka tota tuubikeulaa menöö kehuun, ei maailmaan mahdu muutakuin tuubikeula. Muilla jousituksilla ei...
Kyl toi taittuva jatkoperä on menneisyyden jäänne. Toi on vähän niinku tollai tuubikeula. Kuvitellaan että se on ratkaisu kaikkeen maailman...
Tarkoitin nelitahtei. Joha noil BRP Aceillakin on ajettu järkiään 40 000 kilsaa tuol safarihommis lapissa? Yamahan moottoreist kun oli puhetta....
Kyl mahtaa ajaa Rotaxin Turbo R:llä samat kilsat. Winderis mahtaa vaan loppuu muu kelkka ympärilt ennen moottorii. Konet kyl on lujia ja lähes...
Mut ei pitäis mun mielest sotkee tähän topikkiin asioita jotka ei liity toisiinsa yhden mitenkään. Mun mielestä olis tärkeä tuoda esille se...
Kyl oli hieno toi Turbo MXZ. Mutta väkisin joutuu miettiin, onks tollaiselle tarvetta suomes? Täälä kuitenkin reittihomis mahtaa paras kelkka olla...
Minä oon kyl ihan samaa mieltä aloittajan kanssa. Todella vastuutonta puuhaa. Ja kyllä pistää ihmetyttään, jos joku alkaa vertaileen tollast...
Näin mä tän näkisin. Eivät haluu suututtaa niiden diilereit, jotka myö kuitenkin muutakin niiden kamaa. Tein nopeesti tollasen patenttihaun....
Eikö toiminut takuu tuolta BOAn kautta? Miul on mennyt kerran vanhois HMK kengis boa:t rikki, ja silloin tuli uudet hilut tehtaan kautta.
Mites toi Yamaha suomessa? Vieläkö näit myydään, kun niit ei näy missään. Ei näy eikä kuulu.
Täs katon totta hinnastoo ja vertaan jenkkisivui. Onkohan toi ZR nyt se RXC rallimalli vai se perusmallin ZR jos ei oo foxin keppei ja muita...
https://motocafe.fi/tuote/alkuperainen-rotax-850-puolimoottori-420084914/?gclid=Cj0KCQiAgOefBhDgARIsAMhqXA5DIpMgN_R_kpRK5jEVxYbJIoKQ7f71IlR0w_C2KMx...
nelaris pakaria ei ole tiellä. Keulas kaameesti tilaa. Tämän lisäksi imupönpeli on täysin erimoinen. Ei nois kakstahdeis kyl ole tilaa tolle...
Erottele nimet pilkuilla.