Vs: Kauden 2015-2016 Ajokilometrit aikalailla 7000 kilsan pinnassa on tän talven lukema ja vielä tulee pikkusen lisää :D
Vs: Kauden 2015-2016 Ajokilometrit 2800 kilsaa :D
Vs: Vesiskootterit Mulla ennätys joella myötävirtaan 89. Seisovassa vedessä 84 ennätys. Yleensä huiput joku 82.
Vs: Kelkkailijoiden Fillarijutustelut No kallishan se on sinällää, mut kyllä ton pari kertaa kesässä viittii maksaa ;D ja löysin kuitin pari...
Vs: Kelkkailijoiden Fillarijutustelut Oiskohan ollu 89€ koko päiväks ihan kaikki. Eli siis turvavarusteet, pyörä ja hissilippu.
Vs: Kelkkailijoiden Fillarijutustelut Kokemusta on satunnaisten vuokrapäivien muodossa. Ollaan käyty nyt parina kesänä muutamana päivänä Levillä...
Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt Mulla on useampi sata kuvaa Rovaniemen kisoista 21.2.2014. Kyselkää yksityisviestillä. Kuvia löytyy...
Vs: Vesiskootterit Näin itsekin ymmärsin kauppiaan puheista taannoin. Samanlaisia ne koneet muuten näytti olevan
Vs: Vs: Vesiskootterit Ei kai kukaan pysty peesailemaan mopon perässä jos alla on kone josta löytyy reilu 400 ponia ;D
Vs: Videoeditointi ja videokuvaus Mie olen ajan saatossa editoinu useammillaki ohjelmilla. Omilla, kavereiden ja koulun koneilla. Laitan tähän...
Vs: REXtrim BOONDOCKER Minkäs kokonen matto tässä on nytte?
Vs: Koneliikkeen ranteenvenyttäjä - RE 800 E-tec Onko mitään hajua paljonko tuossa tulee tehot kasvamaan vakioon verrattuna?
Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat! Tuntuu että kaikki vesilinnut on kaupungissa pikku rapakoissa. Kattelimma melkein kuukausi sitte...
Vs: Kelkkailijoiden Fillarijutustelut Löytyy helpompiki rata. Sitä oon ajanu jäykkäperäselläki. Ja ei tuokaan niin paha ole loppujen lopuks....
Vs: Kelkkailijoiden Fillarijutustelut Sain tehtyä videon parin viikon takasesta Levin reissusta. Youtuben käsittely pilas laadun mut ei jaksa...
Erottele nimet pilkuilla.