Yhden sylinterin pytty oli, V-2 moottorista. 250 pinnoitus, 25 palautuskulut, noin suunnilleen.
Itse lähetin nelaripytyn Saksaan Kaemna-Ducati putiikkiin, 250+25€ palautuslähetys. Nopea toimitus, tosin sain vaihtopytyn palautuksena. En tiedä...
Ilmailupuolella niiden nimi on "Lock Bolt", nuo kaulukset tyssätään kiinni niittipyssyllä.
Olikohan viime keskiviikko kun Juuassa sama joki ylitettiin, tosiaan Kolinportille päin en olis ees yrittäny!
Vanha ilmo mutta vieläkö löytyy?
Kiitti Naukkis, hyvin hoidettu ja tavara niinkuin sovittu.
Kuuluis reitit palstalle, vaan toivottavasti kestäis lumet vielä pari viikkoa ni olis mahikset vielä tulla ajamaan. :)
Kiitti Rupsu, homma hoidossa! Ajellaan vissiin samoilla kulmilla, mä ennemminki itä laidalla Kesälahden ja Ilomantsin välillä.
Pikakysymys: sopiiko PPS 3300: liukurunkojen tilalle PPS 2:n vastaavat? Mitä eroa geometriassa? Kyselee risan kelkan omistaja. :(
Ollaan viikolla 13 tulossa Paljakan kulmille kelkkailemaan muutamaksi päiväksi. Mitä reittilupia siellä tarvii ja mistä voi ostaa?
Yleinen vika jos jarrukahvassa on säätö männän ja kahvan välissä, vapaaliike säädetään liian pieneksi ja mäntä tukkii nesteeltä paluun säiliöön....
Tänän ajettiin Kovero Tuupovaara Möhkö Hattuvaara Ilomantsi Kovero, loistavaa uuden lumen peittämää reittiä. Paistettiin makkarat Pohjoisen...
Eipä tuo mitään lisiä tarvii kun oikee öljy, mulla on vähentyny metalli mittatikussa kun aloin käyttää RedLine Shockproof Lightweight öljyä....
Onko matto saatavilla ja millainen?
Terveisiä Uudeltamaalta, lomautus yt:t päällä, flunsaa pukkaa (ei kuumetta VIELÄ) , ei metriäkään kelkalla koko talvena kun idässä huonot lumet....
Erottele nimet pilkuilla.