Varmaan ihan hauska ja sopivan helppo projekti, ei tarvitse uudelleenrakentaa. Nykyään aika vähissä tuollaiset kunnossa olevat. Tulee niin oma...
[ATTACH] Kiinnitin huomiota Oulussa Haukiputaalla lyhyt pätkä reittiä Kiiminkijoelta Haukiputaantien vieressä SEOn pihalle on merkitty...
Nooh, kysehän oli kahvipöytäkeskustelusta ja niihin asiantuntijoihin on syytä suhtautua varauksella. Eli sähköpakkia päälle laitettaessa kone ei...
:D:D:D
Olen enemmälti ajellut Pollella viimeksi melkein pari vuosikymmentä sitten ja vuosi sitten tuli laitettua 14-mallin 800 Switchback Assault. Tuo...
Mulla on -14 mallin 800 Switchback ja sillä on nyt ajettu 9 tkm - ei ainakaan vielä ole tiedossa tarvetta mäntien vaihdolle. Kokeneen Polle-miehen...
Kieltämättä aika vahvaa sekoilua välillä. Muutoin reissun idea on kyllä hyvä - lähtisin itsekin, jos avautuisi tuollainen mahdollisuus....
Olisko tuohon nykyään mitään vinkkiä? Mulla on taas ensimmäinen Polle-talvi pariin vuosikymmeneen ja olen tainnut tippua kelkasta näiden osalta....
Varmaan niin monta tapaa kuin on vastaajaakin. Ja yhtä ainoaa oikeaa vastausta tuskin edes on. Pollen olen lämmitellyt siten, että koneen lämmöt...
Mulla on 2013 mallin n. 8500 km ajettu - olen ajanut sillä kaksi täyttä kautta, toissa talvena lähes 4000 km ja ei kyllä ole tarvinnut yhtenäkään...
Kävin Jatulin kohdalta ajelemassa Kiiminkijokea ylöspäin, mutta asemakylän liepeille tökkäsi. Joku muukin oli siinä käynyt kääntymässä, en sitten...
Lynxeistä oikein tiedä, mutta mulla oli Nytrossa Kärkkäiseltä ostettu H4-muunnossarja:...
Erottele nimet pilkuilla.