4.2.2021 Rovaniemi ja kemijoki
Laita tämmönen 2014---->. Pieni ruokanen ja hyvä ajaa jopa uusiin verratessa.[ATTACH]
Joo ei mulla sitä saippuapalaa muuten ole ikävä, että ehkä kestän tuon metelin jotenki
Joo häirittee vaan ku ei se ennen ole nuin kovaa ulissu . Vähänhän ne aina ruukaapi möykätä mutta ei nuin pahasti. Oon nyt viikonlopun ajellu...
Oli ennen cobran 34 telamatto. No se hajos ja laitoin nyt uuden 38 ripsaw II:sen. Samalla nousi alusta meteli ihan järkyttäväksi. Eihän tuolla...
Lupas niin keväistä keliä huomiseksi niin käyä ekan kerran koeponnistamassa tämä uutukainen [ATTACH]
Kelpaako?
minun moka luin ajatuksissani, että 27l/100km. On tuo sitte kyllä vähän liikaa jos 50l/100km
Tuon verran se ruukaa minimissään syyä. Ite en ainakaan saanu vähempää syömään. Ajo hiljaa tai vähän nopeampaa niin saman verran maistu soppa ....
Jarrun ja kaasun asennon jotaki. Voisko kaasuvaijeri olla liian tiukalla? Pitää olla vähän löysää
Tuolta brp vikakoodit ketjusta löyty ainaki toinen P0113 = air temperaturesensor voltage too high Oli ollu se ilmanputsarin putkessa oleva...
Pöyälle vaan se. Kannata siellä paikallaan ähertää. Haka avaimella aukes ja kiristy myös nätisti se mutteri. Jos kokonaan käytät pumpun pois niin...
Niin on helpoin irrottaa koko tankki minustaki. 5minuutin homma. Takatavara boksin pohjalla tais olla kans pari pulttia
[ATTACH] Tässä on pumpun mutteri tankin keulassa oikealla puolen
Ei tarvi öljysäiliötä irrotella vaikka tekis moottoriremontin
Erottele nimet pilkuilla.