Sehän meni heti se starttisarja ko alko kaupitteleen. Koitahan jostaki ettiä toinen.
Moro. Startti sarjaa vailla. Mulla olis sarja. Akku häätyy laittaa vain lisää.
Liimalla olen laittanu kiinni.
600 katin iskari. Menee toki 800seenki jne muihin vehkeisiin. Takapukki 405mm 100e (huolettu juuri) Rovaniemi 045233625viis
Proclimp kopan umpio, ehjä,käytetty mutta ehjä. 50e. Hehkut kaupan päälle Rovaniemi 045233625viis
Sanoppa se. Erittäin mukava ajella risukossa.
Catin oma hihna, jos kiilaa koklaa niin 2,5 riittää. Kokeilin tuota 3,5 ko sattu oleen hyllyssä valmiina. Mulla olis 2,5 toinen kiila jouten.
Onko etupukin iskari oikean mittanen. Entä onko huollettu/kunnossa /onko jämy simmi ja minkä jäykkynen jousi paikalla?
Minusta oli kans musta. Nyt ei pysty muuta sanomaan eikä mittaileen ku kelkka ei ole pihassa, eikä muista mitään speksejä vaikka niitä monesti...
Ainaki oma HC 16 vastaa heti kaasuun eikä mieti yhtään. Toki 3,5 asteen kiila paikalla. Kytkin ja vari täysin vakiot.
Ducato maxi pitkällä kopilla. 330 sisämitta. Meni 162 catti ja 154 summitti kyytiin ku toisen kelkan perän nosti korokkeen päälle.
Siis takapukki pohjaa ja tela ottaa kiinni. Tuttu juttu. Irottaa peräpalan ja kääntää vähä ylemmäs ja poraa uuet reijät ja poppaa kiinni. Ei...
Tuollanen
Erottele nimet pilkuilla.