Aavistuksen himmeet valot Lynxissä :).
Äsken kun katoin niin näytti painavan menemään ihan reipasta vauhtia. :)Pitänee ottaa seurantaan tämä.
Tuolla jollain Rolexi kaupan: https://autot.tori.fi/motot/myydaan/moottorikelkat/125350581
Etupukin iskarin pituus 313 mm eli n. 315 mm ja takapukin 368 mm. Ja suksen iskarien pituus 485 mm. Eli iskarit saa sopimaan kilpurien lisäksi...
Olisiko kuvaa laittaa?
Onko kaasarit putsattu? Puristukset mitattu?
Ethän satu muistamaan pituuksia?
Itse itselleni vastaten: ilmeisesti 08-11 mallisten crossicatin iskarit sopii tähän. Kunhan saisi tietoa millaiset siinä on :)
Laitoin JiiPee74 sinulle yv:nä Marouchin yhteystietoja.
Kai tässä hommassa ensimmäinen vaihe olisi olla yhteydessä nykyiseen ylläpitäjään ja kysellä häneltä ajatuksiaan tämän sivuston tiimoilta. Oliko...
Onko tiedossa telaston iskarien pituudet mitkä tähän sopii? Pitäisi löytää alkuperäisten Fox Zero Pro iskarien tilalle jotain parempaa. Saa toki...
Ilmeisesti käytit alustassa noita RE:n jousia? Yetin jouset ei mahtune noihin uusiin RE iskareihin? Oletko vetänyt uudella alustalla lainaa tai...
Saitko säädettyä telaston iskuun? Luulisi ainakin telaston toimivan hyvin noilla? Entäs LTS keula, vaihdoitko siihen parempia iskareita/jousia....
Loncin -merkkisistä olen kuullut paljon kehuja. Minulla on myös Atlas Copcon aggregaatti jossa iha tehtaalta Loncin-moottori. Luulisi että eivät...
Eikös tuo hana ole aika normi japsi moottoripyörän hana? Kaksi asentoa, on-asennossa toimii automaattisesti eli aukeaa kun on alipainetta ja...
Erottele nimet pilkuilla.