Sen verran pitää saivarrella, että tundrassa oli alkujaan 253, ei 277 moottori. Isolohko tais tulla tolppakeulaan vasta. ;)
Eiköhän se luomua ole.
Kuulostaa vähän samalta vialta mitä mulla oli tuossa omassa 1200:ssa. Releen pohja palanut johtuen huonosta akun maajohdosta. Toki kyseessä...
Facessa Kuhmon kelkkakerho lupaili, että viime kesänä ois alettu talkoilemaan uraa ja lupia kuntoon. Ei ole kyllä sen koommin kuulunut mitään,...
Yks vaihtoehto 1200 renegade. Ei taida juuri olla painoeroa 900 aceen ja voimaa on eritavalla. Ite ainakin tykännyt ko. moottorin luonteesta....
Onko niissä ”liukukiskojen” pohjassa semmoset muovikynnet mitä painaa alas, niin saa sen koko paketin luistamaan eteenpäin? Jos sama rakenne kuin...
Oisko mahoton ajatus tehä testejä vaikka ylivuotisilla, jos ei oo uutta tarjolla?
Varmaan kannattaa ensin tarkistaa se hihna ja vaihtaa tarvittaessa.
Tundralla oli viime kausi välikausi. Nyt herätelty ladosta tulille ja pientä huoltoa ennenku sulaa nuo loput lumet pois.
Minä levitin uretaaniöljyn hiotun betonin pintaan ja ei tartu öljy eikä mikään muukaan kiinni. Taitaa vaan olla ettei sen päälle enää tartu...
Mulla on noin 20tkm kokemusta ko. koneesta ja ei valittamista luotettavuudessa, eikä muutenkaan. Alkusarjan 09-10 jonkinverran lastentautia mm....
Kuuluukohan tuossa kumityynyn välissä olla tuommonen rako mistä näkyy tuo kiiltävä pusla? Kyseessä siis kytkimen puolen etummainen moottorin tuki....
Niin muistakseni oli, kun sitä nuorena jannuna piti kuolata. ZR ovh oli 54900mk
1997 ostin ensimmäisen oman kelkan uutena, 1998 ZR600 efi ja maksoi 48700mk
Piti laittaa linq spoileri kun alkaa puolentoistasadan vauhdissa lyömään tyhjää :cool:
Erottele nimet pilkuilla.