Koskeekohan tämä Suomea:...
Tein karttapäivityksen, niin nyt tuli reitit näkyviin. Melko hitaita nuo päivitykset kyllä, ja ei ole omasta wifistä kiinni. BRP karttapalvelimet...
Joo, kartat latautu nätisti, mutta reittejä ei näy. 2025 mallin kelkka, jossa GPS vakiona. Puhelin kytkettynä en ole kokeillut edes.
16549 usd näyttää olevan alkaen hinta. USA:ssa Expert on alkaen 17749 usd, joten eipä tuo paljon halvempi ole, toki muutama lisävaruste mukana....
Jossakin, en muista missä, luki että reitit tulisi näkyviin vasta joulukuun alussa. Kokeilen itse tässä jossakin vaiheessa, kun en ole vielä...
Eilen hain Summit Expert 154" vaparin ja ruoho vaan vihertää edelleen :( Tykkään kyllä kovasti tästä uudesta väristä. [ATTACH]
Kyllä se näyttäisi olevan nyt lähempänä tuota reunaa kun vertaa vanhaan. [IMG]
Aika paljon tullut lisää matskua noihin uusiin vetopyöriin: [IMG]
Myydään 509 Kingpin Ignite lämmitettävät ajolasit. Laseissa on yhdellä napilla toimiva lämmitystoiminto, ja voit valita 120 sekunnin tai koko ajan...
Joo, 8200rpm kiertää mullakin vapari RE 3900, klikkerit vakioasennossa kolmosella. Tämä siis kun hanki on aika kovaa ja pehmeetä päällä jonkun...
Sama vaikka ois kotipihassa tehty. Jos se ei ole täkäläisille markkinoille tehty malli, niin sillon sitä ei voi liike tilata. Kysymyshän pitäisi...
Eikai liikkeet semmosta voi hommata, kun ei kuulu Euroopassa myytäviin malleihin ollenkaan tollanen Skandic LE.
Miten minä ymmärrän tosta paperista, että se hyväksyttiin? Samoten tästä jutusta saa saman kuvan: https://yle.fi/a/74-20015039 On kyllä jokseenkin...
Minulla oli vakiomatolla koko ajan. Kyllähän sillä pääsee, mutta pitää huomioida, että mitään nopeita pomppautuksia (tai keulimisia :) ei voi...
Erottele nimet pilkuilla.