Kojontti's Recent Activity

  1. Kojontti vastasi aiheeseen X-Trim Voimalinja jumii.

    Tuo kolahdus on ihan tavallista.

    7/3/21 klo 10:20
  2. Kojontti vastasi aiheeseen X-Trim Voimalinja jumii.

    Onko lumetonta/jäistä tällä osuudella minkä jälkeen jumii? Liukumuovit alkaa kuumetessaan jarruttaa aika hyvin.

    7/3/21 klo 10:20
  3. Kojontti vastasi aiheeseen ProCross XF 2012 ---> (kaikki mallisarjat).

    Vakion kakkosvartsun heliksi löytyy jos sellaisesta jotain apua on.

    6/3/21 klo 23:49
  4. Kojontti vastasi aiheeseen Lynx Endurot 2001-2004.

    Riippuu taas aivan tekijästä ja osista. Jos on vain nakattu jatkot paikalleen ja pidempi loppuunajettu matto niin tuskin on kuitenkaan...

    6/3/21 klo 15:42
  5. Kojontti vastasi aiheeseen SYTYTYSTULPISTA ASIAA!.

    Korjaamomanuaalin mukaan voi aiheuttaa huonoa tyhjäkäyntiä ja kohonneita päästöjä.

    6/3/21 klo 14:00
  6. Kojontti vastasi aiheeseen Lynx Endurot 2001-2004.

    Huonosti

    6/3/21 klo 13:57
  7. Kojontti vastasi aiheeseen Aloittelija kysyy....

    Ottaa kepit irti ja toimittaa huoltoon, siinäpä ne optiot suunnilleen on.

    5/3/21 klo 18:41
  8. Kojontti tykkäsi käyttäjän Hemikoo viestistä ketjussa Ukkohalla-Paljakka.

    Selvisihän se viime viikonloppuna minne ne Puolangan KaMoRe rahat on mennyt, 8.5km Askan lenkin alkua itäpuolelta tikutettu 50-100m...

    5/3/21 klo 17:31
  9. Kojontti tykkäsi käyttäjän M.E.A viestistä ketjussa Renegade XRS 850 -18, -19, -20, -21.

    Yleensähän täällä vaan mollataan liikkeitä ja merkkikorjaamoita niin kerrotaan nyt epäsuomalaiseen tapaan myös positiivisesta...

    5/3/21 klo 16:39
  10. Kojontti vastasi aiheeseen M8 puolien kiinnitys.

    Mitä on lievät käyntihäiriöt ja pakin toimimattomuus käytännössä?

    5/3/21 klo 16:35
  11. Kojontti vastasi aiheeseen Aloittelija kysyy....

    Raapijat, jonkinlaiset. Ei ole kaasarikoneessa mitään suojauksia, mutta kuumana voi haihtua bensaa kaasareista niin että muutama veto...

    5/3/21 klo 16:33
  12. Kojontti vastasi aiheeseen Aloittelija kysyy....

    Mikä Catti? Suskan kone kastelee tulpat helposti jos kylmänä sammuttaa ja sitte riittää ohjelmaa... Tulpat pois, kelkka kyljelleen ja...

    5/3/21 klo 16:31
  13. Kojontti vastasi aiheeseen Kokemuksia blingfactoryn keulan korotus sarjasta.

    Ohoh, pahoittelut väärinymmärryksestä. Varaosakuvissa vaan katsonut noita MXZ X 600RS kuvia:oops:

    5/3/21 klo 16:19
  14. Kojontti vastasi aiheeseen QRS vari akselin laakeri.

    Minä oon suosiolla rälläköinyt ne, kun ei ole sopivaa ulosvetäjää. Paikalleen laakeri lämmitettynä ja sopivalla putkella naputellen.

    5/3/21 klo 06:24
  15. Kojontti vastasi aiheeseen Kokemuksia blingfactoryn keulan korotus sarjasta.

    Onko kilpurissa tarvetta korottaa keulaa?

    4/3/21 klo 17:58