Jaahas eli Rollossa sama tilanne kuin Rukallakin. Airoja olisi tarvinnut viime viikonloppuna, joten eiköhän se ole kausi nyt paketissa ja kelkka...
Ei taida yksi vihainen lumituisku enään pelastaa Oulun seudulla kelkkakautta. Alkaa olla täällä kausi kohta paketissa ja siirtää kamppeet...
Miten tuo absin yhteys tullaan toteuttamaan? Jatkuuko kelkkareitti Tebskalta eteenpäin ja ajellaan kevyenliikenteen tunnelia pitkin vai mistä...
Niinpä, mutta nuokin asiat voidaan tehdä väärin, jos ei ole osaava huoltomies (etenkin voimansiirron jutut). Nimimerkillä kokemusta asiasta.
Onko tietoa osaavasta Yamaha kelkkahuollosta Oulunseudulla, joka pystyy tekemään takuunalaiseen kelkkaan huollon siten, että takuu säilyykin?...
Nyt haen suksia tuohon SRX Sidewinderiin, niin mitkä ovat tätä nykyä parhaat? Eihän tuo 137 ole mikään syvänlumen kelkka eli reittiajoa on...
Tavallaan tuli tehtyä peliliike, kun ostin 1200km ajetun 2023 mallisen sinisen SRX Sidewinderin. Talliin ei jää kyllä säilytykseen vaan ajoon se...
Tuli nyt hommattua tuon kuvassa näkyvän 2017 XTX Sidewinderin seuraaja eli 2023 mallinen SRX Sidewinder. Ko. kelkka on vielä 1200km ajon jälkeen...
Onko edistynyt kesän aikana tuo Kiiminkijoen suuntaan reitinrakennus tai sitten tuo Zonen reitti?
Minä en ymmärrä, että miksi nykyään pitäisi tulla toimeen yhdenlaisella autolla. Perus bensa kiesin on helppo korvata sähköautolla, mutta...
Itse taas ihmetellyt, että miksi noita stop merkkejä pitää joka paikkaan kylvää ja etenkin paikkoihin joissa hyvä näkyväisyys väistettävään...
Kausipaikalla on hintaa, mutta sähkö on kyllä niin halpaa, että liekkö kannattaa edes kaasulla lämmittää vaunua. Rukalla on sähkönhinta 33...
Taitanee vielä tovi mennä, että noista on muuhunkin kuin turisteille vuokrakelkaksi.
Ilmeisesti noiden adblue hässäköiden suhteen on eroja reilusti toimivuuden suhteen eri merkkien välillä. Itse olen ajellut uudesta asti vm.2021...
Täytyy kyllä kehua, että mukava tuo uusi reitti Kierikkiin. Nyt on Oulun seudullakin semmoinen ajajan reitti eikä mitään jarru kaasu jarru kaasu...
Erottele nimet pilkuilla.