Niin, oliko tämä se mistä oli puhetta? Eli XUn hammaspyörälootasta oli löydetty ketju, joka oli onnistuttu kiristämään? Valitettavan paljon...
Africa Twinillä menty jo toistakymmentä vuotta.. Toki, ensin RD04sella ja sittemmin tuolla nykyisellä RD07lla. [ATTACH]
Tervetuloa lajin pariin. Porukat on ihan hyviä vinkkejä antanutkin, joten nämä lähinnä oman työn ja harrastuksen kautta vastaantulleita...
Itsellä on kokemusta näistä uuden mallin Commanderista ja Expeditionista, lähinnä vapari 900ACE koneilla. Pari huomiota itse laitteisiin.. Siis...
Haalennutta kahvia.. Eikä ole lasissa, vaan muumimotissa.
Pistetäänpä tähän nyt hieman omia näkemyksiä tästä nykymenosta sähköineen ja kusipönttöineen. Eli tässä on nyt parin vuoden ajan päässyt...
No tuo vaihteiston ääni kuulostais kyllä normaalilta. Se vain yksinkertaisesti pitää oman vihellyksensä. Toki, vaihteistoöljyt kannattaa vaihtaa...
Muistaakseni siinä värkissä oli hyvinkin tuollainen puskuri kiinni. Minusta kai sen olis syytä kestää, jos siihen vinssin paikkakin on kötöstetty....
Sanoppa se.. Minusta se oli ihan vinssikiinnityksellä varustettu puskuri. Ja veikkaanpa, että oli ihan Pollen oma puskin. Siihen malliin siihen...
Kuomujen kiinnitykset petti ja se helevetin hieno etupuskuriviritelmä ratkesi ainakin.. Kuomujen irvinnästä päätellen taisi mennä eturungostakin...
Aika hauska.. Mutta ihan vakavasti ottaen voi sanoa, että kohtuudella hyvin on ainakin itse nähnyt näiden kelkkojen kehityssuuntaa, jopa tulevaan....
Tuohon nyt samalla vaivalla uusi hieman karkeampi matto ja uudet vetopyörät, kun akselikin menee uusiksi. Tulee kulkukykyä melkolailla eri...
No nyt on kyllä mielenkiintoinen projekti, jolle nostan hattua. Vaikka koneen päältä on rompetta näemmä poistunut aika paljonkin, niin lienee tuo...
Tuossa kuukauden päivät pääsin ulkoiluttamaan 59Ranger 600ACEa ja nyt ei voi muuta kuin kehua.. Alussa oli kohtalaisen skeptisiäkin ajatuksia...
Mulla oli ST600sessa aikanaan RC46set telastossa. Olikohan jostain 2004 mallin Racingista peräisin, en muista enää, mutta lisäsäiliöitä niissä ei...
Erottele nimet pilkuilla.