Täyttä pskaa. Ostin vapari haalarin, jonkunnäköisen toppa aluspuvun, ja kisa ajohousut. 70% alnnuksesta. Silti laatu, ja hinta eivät kohtaa. No...
Äänestetty
Sitä ei vaan tiedetä, mikä tie aukaistaan, ja milloin. Ainakin täällä Pohjois-karjalassa tie voi olla puolen talvea ummessa, kunnes alueella...
Juu, niin varmaan. Vahingossa oli väärät säädöt kelkoissa. Oon cattimies, mutta luulempa, että eivät vaan suoraan voi sanoa, että ovat itsekin...
No ittelle ei oikein tunnu mikään hyvältä. Joko ei pysty hengittämään, tai sitten paleltuu. Toki jossain pikkupakkasissa umpishommissa käytän...
Kiitos, asia selkesi.
Kysytääs täältä. Hommaisin gopro 12 heron. Eka gopro minulla. Mikä on, kun katkaisee videon 23,29 min kohdalla. Aloittaa kyllä automaattisesti...
Itse hommasin nuo Klim adrenalinet viime keväänä itselle, ja vaimolle kun oli puoleen hintaan. Boa kiristyksellä. Ensimmäiset boa kengät itsellä....
No mitä sieltä pitäisi löytyä, että olisi hyötyä? Mietin vaan, että ei sillä murtunutta niskaa tai rintalastaa paikkaa. Sitten taas pikkuhaaverien...
Pakoaukonsäätimet pääsevät joissain yksilöissä liian pitkälle. Ulkomaanfoorumilta luettuna, jossain oli jäljet männissä heti uutena, eli...
En nyt osaa sanoa, milloin männät pitää vaihtaa, paitsi välittömästi, jos pakoventtiilit on piirtänyt naarmut niihin. Sitten pitää kyllä tehdä...
Puolukkamehua. Eiku, ei ookkaa mitään, join jo näköjään tyhjäksi.
Tilasin minäkin nyt tuon orkkis remmin. Täytyy kokeilla muuttuuko kiertäminen, ja herkkyys. On tarjouksessa nyt tuo remmi. En viitsi mainostaa...
No ei se mielestäni mitenkään huono ollut ilmautumaan. Tosin ei mitään vertailukohtaa ole, niin kokeneemmat voi tarkemman vastauksen antaa. Just...
No nyt on lisää on lisää testiä alla. Eli eipä kierräkkään aina 8000 rpm. Pääsin kunnon umpihankeen jauhattamaan, niin kierrokset vain 7800....
Erottele nimet pilkuilla.