Tuota mietin aikanaan itsekin, että miksi hitossa tuota ei oltu läpeensä laakeroitu tehtaalta - kun siinä yhdessä paikassa kuitenkin on jo...
Mulla on siellä etupukissa se iso Foxi, alkuperäinen ovipumppu lähti vaihtoon heti ensimmäisen kevään ajojen jälkeen. Alusta on toiminut ihan...
Itse vaihdoin vastaavat raudat alle juuri ennen viime viikonloppuista Enontekiön kelkkareissua ja täytyy kyllä seuraavaksi tarkistella vähän...
RX:n osalta en toki osaa sanoa, mutta 2013 RS Vector LTX EPS (samalla 3-pyttyisellä ruiskukoneella kuin tuo Venture) painoi lehden mittauksissa...
Kyllä sitä itselläkin oli sellainen olo, kuin ois Mansikkia teuraalle vieny (kun Vectorin jätin liikkeen pihaan). :rolleyes: Etenkin kun se oli...
Itse mietin aikanaan, olisiko myös siihen toisenpuoleiseen linkkuun voinut viritellä laakeroinnin... Vectoriin kun uusin keulaan oiliten puslat +...
Juu, ei ne R-evo -koppaiset mitään keijukaisia olleet...muistaakseni '06 600 SDI R-evo painoi saman verran (vai oliko jopa enemmän) kuin Vectori...
Onko kukaan pääsiäisen aikaan liikkunut Rovaniemi - Ylläs -reittiä? Tarkoitus olisi (tai ainakin oli) lähteä Rovaniemeltä ajelemaan keskiviikkona...
Samaa mietin itsekin...saat ainakin merkkitavaraa, eikä tarvii arpoa mitä kiinanihmettä sieltä tulee. :) Itse hain myös pari talvea sitten...
Nii joo, sulla oli nuo klikkerillä varustetut QS3:t keulilla... En tiedä oliko noissa tuo säiliö ihan niin lähellä kuin iQS:ssä, tuossa sinun...
Veditkö koko säiliön päälle vai pelkkä "kärki" vain?
Tuossa taannoin kyselinkin, että oliko jengi laittanut noita Totaltekin jäsympiä vietereitä noihin iQS-keppeihin... [ATTACH] Nooh...kyllä ne...
Okei, hyvä tietää...kiitos! Tässä kohtaa selvästi virhe-informaatiota tarjolla, myös repair manuaalin osalta... Käyttöohjekirjassa mainitaan,...
Kyllä siellä selvästi ilmoja oli...löysin pitkän postauksen rapakon takaa, jossa juurikin käyttivät tätä "keula penkkaa vasten" -tekniikkaa. Siinä...
Samaa mietin itsekin...tuo tuskin hirveästi joustaa, tiedä siten minkälaiseksi keula menee toispuoleisessa patissa... :eek:
Erottele nimet pilkuilla.