Terve. Mikäs noiden uudenmallisten raapioitten tuotenumero on?
Oli fenniassa noussu kelkan vakuutus.... -20 mallinen Renen vakuutus täyskaskolla 20 vuonna oli 981e. Ny maksaa sama 1450e. Nyt kun kysyin uuteen...
[ATTACH]Terve. Tänään sai hakea joululahjan.:)
Hyväkuntoiset Blade xc sukset. Mustat. Uusilla totaltekin Sprint raudoilla. Hinta 300€ Pohjanmaa. Puh. 0414514540
Merkki vaihtu. Rave re 850 sähköstartilla ja nastamatolla tuli tilattua
Kävin tänään potkimas suksia power parkis messuilla. Sielä oli uudet lynx ja skidoo kelkat. Olihan hienoja. Lynxis toi uusi monitoimi katkaisin...
Säädettävä jarru kahva on varmaan hyvä ja jarrut muutenki. Toi nastamatto ihmetyttää ku skidoos on 38 mut rave re on 32 korkea
Oon käyny välirahan kysymäs... rave re 850 ice ripper nastamatolla ja sähköstartilla. Nastamatto on 32 korkee. Kysyin kans xterrain 850. 41 ice...
Joo kyllä Rmotionilla Patis menee. Mut tekis mieli kokeilla tuota rave re tä. Se vaan mua häirittee, jos polvet hakkaa katteisiin. Pitää käydä...
Ei oo tullu lynx porukoilta oikeen vastauksia... Mitä eroa lynx vs skidoo. Mitä hyvää mitä huonoa. Ajoasento, penkki, matonrullaus jne.
Terve. Olis kelkan vaihto aika. On ollu monta skidoota. Nyt on -20 mallinen renegade 850. ja ny aattelin, jos vaihtais lynx Rave re 850. Mitä mä...
Terve. Pääsiäiseenkö reittejä hoidetaan? Lunta vissiin riittää? Oltais tulos keskiviikkona...
Terve. Tervajoen loukolta omaan -20 malliseen 850 renegadeen sain uuden takuuseen. Oli varastos kymmenen. Soita huoltoon.
Terve. Mulla alkaa oireilemaan ku oli 5000km ajettu. Kiihdytti täyskaasulla, niin pätki ja puutu. Lämpöjä piti korkealla. Oli vaihdettu...
Erottele nimet pilkuilla.