Tämä ;)
Oliko näihin semmonen "takuuvarma setti" että daltonilta dtya2 painot, musta/puna jousi kytkimeen, 53R47 helixi ja catin vihree jousi kakkoseen......
Mutta ei eksyny raporttiin saakka :D:D Paljokohan muuta unehtu, vai onko mainosmiehen puheet ;)
Vieläkö joutsassa on lunta? Mietitty että hinataanko vehkeet aamusta teboilille että pääsee ajelemaan...
Oiskos kellään jouten ehjää ketjukoppaa ja kantta siihen? SR Viper 2015 tarvitsija...
Joo näin näyttäs olevan, ei oo myytävästä kelkasta tuo video ;)
tämmöset mulla on "talvirönttä" mersussa ja toimivat/näyttävät ihan ok: https://www.puuilo.fi/c-bright-led-muunnossarja-h4 Tällaset kiinankopiot...
Mulla on kiinni "perus ebay" H4 ledisetti. Otin sellaset missä ei oo jäähdytyspuhallinta, vaan semmoset "jäädytysnarut" polttimon perässä. Hyvin...
Kattelin ite tuota koneen ruudulta "etänä" niin eipä taida olla turbo, vaan remmiahtimella kun zoomailemalla ei vaimentimen alla näy turboa eikä...
TY4STROKE foorumilta löytyy myös tommonen jos liike pesee kätensä hommasta:...
Yamahan kytkimessä samankaltaiset kokemukset, ulompi pusla kesti juurikin sen tankillisen ajaa, sitten menikin jo rullista puslat ...
Joo, kyllähän sitä vähän kannattaa pelätä... Vauhtia ja hauskuuskerrointa tulee sen verran lisää että jos ei oo tarkkana niin voi esim keuliessa...
Mulla on nyt pari talvea toiminut tosi hyvin viperissä noi twentyn kannut. Katkaisee syötön kun tankki täynnä, letkulla/kaatamalla tankatessa...
Tarvetta ehjälle kytkimelle. Muuten sais olla täydellinen mutta jousta ja painoja ei oo pakko olla. Tarjoa hinnan kera YV taikka O44-554 999(kasi)
Erottele nimet pilkuilla.