Vs: Kelkan vuokraaminen yritys/yksityinen. Nostellaanpa "vanhaa" aihetta. Moneenkin todettu että lapissa on lapinlisä :) Oisko kellään tietoa...
Vs: Foorumin Skidoot On kyllä porukalla siistejä kelkkoja! Perhana kun myin oman Revini pois viime talvena. ::) Pitääpä suunnitella vielä kerran...
Vs: Matkapuhelin Liittymät/Puhelimet Noh niin.. Tulipa haettua se omena 5:nen ;D tähän asti oon ollut todella tyytyväinen.
Vs: Kelekkamessut 2013 No niin !!Elämä alkaa pikku hiljaa voittamaan ;D Upeat messut takana ja uusia naamoja tavattiin. Jokilaakson kelkkailija...
Vs: Matkapuhelin Liittymät/Puhelimet No joo..Voishan ne olla mutta oon lukenut aika paljon "huonoa" tuosta 5:sesta. Tuota s3:sta vois jopa...
Vs: Matkapuhelin Liittymät/Puhelimet Niin se maan tunnettu iphone 3gs:ssä tippu Perjantaina maahan ja hajosi totaalisesti >:( Nyt olen kahen...
Vs: Luotettavat kauppakumppanit & kiitokset Kiitokset Hesba:lle!! Kelkkapuku oli justiin kuin sanoit/kuvat kertoo. ;) Nyt vain odotellaan lunta
Vs: Kelekkamessut 2013 Hallitukselta saatu päätös oli myönteinen ;D Peli paikalla Lauantaina!
Vs: Kelekkamessut 2013 Hakemus on laitettu hallitukselle :D Oishan tuo kyllä siistiä päästä paikan päälle ihmettelemään/tuumaileen
Vs: Foorumin Skidoot Jaa jaa ;D sä oot varmaan se tyyppi kelle olen soitellut ?
Vs: Foorumin Skidoot Kyllä se muuttuu kun vähän näkee vaivaa kun vähän puhdistaa ;) Saapa nähdä että onko tuo 6 tuuman koroke pala liian suuri...
Vs: Foorumin Skidoot No niin..Kait se on kuva laitettava ekasta kelkastani :) Eli 600 H.O vm:2004 8500km Just Pesty,Myllytetty ja vahattu ;)...
Vs: Mitä teet työksesi tai mitä opiskelet ja missä? Autofiksari ;D
Erottele nimet pilkuilla.