Klim ajovaatteet?

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Hutta, 4/5/09.

  1. arisal

    arisal Ski-Doo Summit T3 163" 2015

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Suomen numeroon kun soittaa,niin puhelu siirtyy tanskaan.Juttelin 2 viikkoa sitten tanskan edustajan kanssa ja häneltä en oikein saanut selkeää vastausta koskien suomen maahantuontia.Kysyin myöskin ovatko tulossa Rovaniemen messuille,siihenkään kysymykseen en saanut selkeää vastausta tanskasta.
    Epäselvää taitaa olla maahantuonti.
     
  2. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Sillä minä tuota touhua epäilin kun joka paikassa myydään ei oota ja kausi on edessä...
     
  3. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Tuolla J.Pennasen verkkokaupassa ainakin Klimiä ja pitäisi olla saatavillakin?
     
  4. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Tai sitten kaikki tilailee suoraan tanskasta, minun housut tais tulla suoraan tanskasta tai hollannista
     
  5. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Niinhän se tais Motoxikin aikanaan tarkistella varastotilannetta tanskasta.
     
  6. MM1000

    MM1000 Well-Known Member

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Yhteistyö PseParts/KLIM on päättynyt, kukaan ei tiedä kuka hoitaa tai tulee hoitamaan Suomeen maahantuontia. Näin ollen esim. reklamaatiotapauksia ei hoida kukaan.

    Hyvää mainosta Klimille Suomessa.
     
  7. MM1000

    MM1000 Well-Known Member

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Huonosti on edistynyt, ei ole monoja näkynyt. :mad: :mad:
     
  8. ruiseri

    ruiseri Voiko kelkassa olla liikaa varusteita?

    Vs: Klim ajovaatteet?


    Olisiko joku KLIMien sisällä kelkkaa ajeleva n. 190-195 pitkä ja 90-95 painava? Mikä on passeli koko? XL, 2XL vai vielä isompi? Pituutta kun saisi olla tarpeeksi mutta tarkoitus olisi kuitenkin mennä eteenpäin konevoimalla eikä purjeella ;D

    Menis nettitilauksessa koko todennäköisemmin kerralla kohdilleen jos olis vähän ennakkotietoa...
     
  9. tertsu

    tertsu Kelkaton

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Klimin sivuilla www.klim.com on hyvin selitetty ja ohjeistettu nuo mitat. Itse 185/85kg ja housut olen tilannut pitkillä lahkeilla, takki normi L ja mulle ok. En tähän hätään muista housujen kokoja, mutta sullekin parhaiten sopinee pitkällä lahkeella olevat.
     
  10. ruiseri

    ruiseri Voiko kelkassa olla liikaa varusteita?

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Kiitos!

    Oli päässyt tuo kokotaulukko lipsahtamaan silmien ohi ::)
     
  11. MM1000

    MM1000 Well-Known Member

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Onko joku joutunut asioimaan taakuuasioissa nyt lähiaikoina Klim tuotteiden kanssa? Nyt lähti talven käytönjälkeen vetoketju housunlahkeesta irti. :(
    Tarkemmin tutkittuani housuja, näyttivät kuluneen takaa lähes puhki 7000 km ajon jäljiltä.
    Sellaista laatua Klim, toimiva ajoasu kuitenkin.

    Olisi kiva tietää hoitaako heidän asioitaan joku täällä, on tuo edellinenkin kenkä asia jäänyt hoitamatta.
     
  12. MM1000

    MM1000 Well-Known Member

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Uudet Klimin housut tuli hankittua Sledstoresta. Ekan ajoreissun jälkeen molemmilta puolilta neulottusauma auki.. prk.. Alkaa usko horjua tähän "Klim laatuun" ei ole kuin hintalappu kohdillaan. Nyt sentään Sledstorelta vastasivat reklamaatioon ja nopeasti, ehdottivat että lähetän sinne korjattavaksi tai hoidan korjauksen itse ja lähettävät minulle lahjakortin. Ei muuten uskalla lähettää sinne tai on loppuajokauden ilman housuja. ;D

    Täytyy jatkossa miettiä muita merkkejä ajoasuiksi.
     
  13. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Huhhuh, aika huonot maanantaikappaleet oot saanut :-\ Omilla housuilla vissiin reipas 20tkm takana ja vielä pelittävät täysin takkikin taitaa olla 3vuotta vanha ja ei ongelmia.
     
  14. Hutta

    Hutta 163"

    Goret korjataan nykyisin Suomessa. Saat housut takaisin ens syksynä jos nyt lähetät. Ota lahjakortti ja lähetä housut itte korjaukseen. Älä huoli alle 100 lippua.


    Mielenterveysteknikko
     
  15. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Omilla klimeillä myös jokunen tonni ajettu ja edelleen uudenveroisessa kunnossa .

    c6603
     
  16. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Muistanko väärin, että Polaris olisi tullut Klimin kuvioihin jotenkin mukaan? Olisiko sillä jotain tekemistä asian kanssa?
     
  17. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Oisko tarvista ehkäpä parhaimmille kelkkahousuille/takille reittiajeluun Keweenaw takki/housut. Kaverin puolesta ilmoitan/myyn
    Oli ostellut itelle ja emännälle setin ja joutuivat luopumaan kelkkailusta maastamuuton vuoksi koko M ja S hintaa 200€/vaatekappale sis postikulut ei tinkivaraa, täysin käyttämättömät laput paikoillaan jne.
    Itselläni tuollainen takki palvellut jo 20tkm ajan ja ei voi olla muuta kuin tyytyväinen.
    Saattaisin myös luopua omasta varatakista XL-koko (uusi tämäkin) kun on ehkäpä jo käynyt isoksi...
    http://www.emc24.fi/product_info.php?products_id=30603
    http://www.emc24.fi/product_info.php?cPath=444_2017_2023&products_id=88588
    Kuvista poiketen ovat kokonaan mustat, kuvat jotenkin vääristää.
    YV.
     

Suosittele tätä sivua