Klim ajovaatteet?

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Hutta, 4/5/09.

  1. Hutta

    Hutta 163"

    Kokemuksia Klim ajovaatteista?

    http://www.klimusa.com/
     
  2. Wainajala

    Wainajala Hardcore

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Mulla on ollu tämän talven nuo Radium GTX - kengät ja eipä niistä oikeen moitteen sanaa voi sanoa. Villasukkia en käyttäny ikinä ja jalka pysyy jostain syystä ihan kuivana vaikka päivän on liikenteessä. Aiemmissa kengissä jalat hikoilivat ja sitten alko varpaita palelemaan.

    Ovat myös erittäin jämerät ja tukevat sekä laadukkaan oloset. Jonkuverta näkyy pohjat kuluneen kun olen astinlaudan reunakarhennuksiin polkenut. Kiina näyttäsi olevan valmistusmaa.

    Ameriikan foorumeillahan ne noita kyllä kehuvat. Alkutalvesta olin vielä tilaamassa sitä Valdez Parka -takkia ja togwotee -housuja, mutta iski lopulta vissuus.
     
  3. Hutta

    Hutta 163"

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Mie ajattelin kans tilata tuossa syksyn korvilla Valdez Parka -takkin ja togwotee -housut. hintaahan noilla on oikiasti aivan liikaa mutta kun pari kertaa kävelee baarista kotiin kesän aikana eikä ota sitä taksia niin siinähän se "ylihinta" tulee säästettyä :)

    Tuo Powerxross -pullover viehättäis mutta siinä ei ainakaan minun tulkinnan mukaan ole "puuteri helmaa" eli lumilukkoa vyötäröllä...

    Mistä meinasit tilailla? ruottista?
     
  4. Wainajala

    Wainajala Hardcore

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Ei kannattanu ainakaan viimetalvena tilata ruottista, kun tilaavat itte ameriikasta => heikon kruunun edut menevät siinä.

    Ite tilasin täältä muiden kelkanosien kanssa samaan "syssyyn": http://www.theoutdoorshopinc.com/
     
  5. timot

    timot Yamaha RX-1 GT -08

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Oon etsinyt kanssa laatuajovarusteita, ja Klimiin törmäsin myös, ulkomaan saiteilla kehutaan kovasti. Tuo Valdez parka on kuoriasu, mikä on sinänsä juuri hyvä, voi pukea alle sen määrän vaatteita mikä on tarpeen. Ja kesällä samat varusteet kävisi hyvin myös matkaendurolla ajamiseen.

    Huomasin, että Suomestakin niitä nyt saisi. Hinta on kyllä aika kova, mutta eipä juuri edullisemmin saa jos vaikka jenkeistä tilaa, kun ottaa huomioon alvin ja mahdollisen tullin.
    http://www.mototrade.fi/ajoasut-c-83_94_115.html?page=1

    Myös Rukkaa olen katsellut, mutta huonosti löytänyt nettikauppoja ja hintoja niille.
     
  6. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    Vs: Klim ajovaatteet?

    nyt myynyt muutamia nuita klim takkeja ja housuja niin on kyllä tullut hyvää palautetta tuotteesta.
    raskis vaan itselle ostaa myös tuollaiset jossain vaiheessa :(
     
  7. yamaha mies

    yamaha mies New Member

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Tervehdys!
    Mulla ollut käytössä tämän alkutalven Klim Klimate takki sekä housu. Käsineenä Klim Fusion.
    Kengät Klim Adreline GTX. Kaikki nämä on goretexiä ja löytyy ainakin www.motox.fi
    Olen ollut erittäin tyytyväinen. :)
     
  8. Poikanen

    Poikanen BoonDocker DS4100 850 E-TEC -18

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Tulipas itsellekki hieman tilattua klimiä. Ostin nuot klimate housut L kokona ja pitkällä lahkeella. Tämmöselle epämuodostuneelle tuo 36 tuuman lahje on varmasti just sopiva. En ole muulla merkillä törmänny tämmösiin long-malleihin.

    Samaan pakettiin tuli tiputettua klimate hanskat ja tuo peittävämpi kypärälakki.

    Motoxilla palvelu oli asiallista ja hinnatki järkeviä.
     
  9. Tuha

    Tuha Vanhan liiton Lynx

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Tilasin tuolta Motoxilta Klim Fusion käsineet ja pitänee laittaa vielä toiset tilaukseen velipojalle.

    EDIT: Nyt tilattu toisetkin hanskat...
     
  10. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Mulla XL-kokoa housut ja täytyy sanoa että nyt nauttii harrastuksesta kun ei ole munat jäässä ja huomen aamustakin tohtii lähteä ajamaan vaikka lupaillee -25 pakkasta.
    Motoxilla asiakaspalvelu toimii kun päivän sisään vastasi 7krt sähköpostiin!
     
  11. Poikanen

    Poikanen BoonDocker DS4100 850 E-TEC -18

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Tuo klimin kypärälakkiki on kyllä kätevä, mutta ei lähellekään yhtä lämmin ko scottin neopreeni. Meinasi naama paleltua ko oli reilu parikymmentä pakkasta ja ajeli Kilpisjärvi - Halti väliä :) Kevyemmille keleille varmasti just hyvä ja helppoa pukea ja riisua kypärä sen kanssa.

    Klimate housu on tosi pätevät, mutta hankala niitten kanssa on käydä kusella ko tuo etuläppä ei halkea ylös asti. Tosi tyytyväinen olen kuitenki niihinki.
     
  12. TomB!

    TomB! Kamera & Rev440 räppikelekka

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Onko sulla heittää jotain kokemuspohjaista mielipidettä noista kyseisistä kinttaista?
     
  13. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Nyt on kokemusta noista housuista viime talvelta ja loppui munien jäätyminen sekä perseen kastuminen vaikka viimeisillä keleillä oli lämmintä +12. Ainut miinus minkä keksin niin ei ole kuin yksi tasku tuossa rinnassa mutta kun on hyvät säilytystilat kelkassa niin eipä tuota ole jäänyt kaipaamaan 10- arvosana. Ens kaudella ihan varma asia että takin nimi on Klim nykyinen Sinisalo kun ei hengitä tippaakaan verrattuan noihin housuihin!
     
  14. Tuha

    Tuha Vanhan liiton Lynx

    Vs: Klim ajovaatteet?

    No lämpimät ne ainakin on. Talven kokeilut jäi sen verran vähälle, että ensi talvena täytyy paremmin testailla.
     
  15. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Kai se on nuo hommattava ens talveksi, Nytrolla jäätyy pallit pakkasella! Halvempi ostaa Motoxilta ku jenkeistä tilata, erikoista!
    Ameriikan foorumeilla luki että ois muihinki takkimalleihin tulossa vuorta, kuvassa tuo Klimate-takki näyttää jotenki hassulta...
     
  16. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Motoxilla homma pelaa ja muistahan kysyä alennusta itte taisin saada 10pinnaa pois, nuo klimate housut ei tosiaan ole sitten niinkuin kuvissa vaan KOKOMUSTAT.
    Kun tulisi klim takki irroitettavalla vuorella...
     
  17. jaffa

    jaffa Well-Known Member

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Löytyykö Gore Texinä mallistosta hyviä kamppeita esim housuja? lumilukot vetoketjut kestävyys? Onko kenelläkään kokemusta ja myykö joku suomessa näitä kamppeita
     
  18. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Eiköhän tuola Motoxilla ole tuota GoreTex -malliaki. Itelle tuli tollainen Klimin gorepuku ja ainakin laatu on pirun hyvä. Käytöstä ei ole vielä kokemusta.
     
  19. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Kaikkihan nuo on goretexiä, Klimate malleissa on lämpövuori, muut kuoripukuja.
    Tosin jenkkimarkkinoilla on uutuus vuorellinen Keweenaw jota ei vielä Motox myy.
    Jenkit ainaki ylistää ja onhan nuo samaa hintaluokkaa Scottin kans.
     
  20. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: Klim ajovaatteet?

    Rukka on hyvä, mutta taitaa olla vielä kalliimpi ? Toi Klimin hinnoitteluhan on melko kuluttajaystävällinen kun vertaa jenkkihintoihin.
     

Suosittele tätä sivua