Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä PG, 22/7/06.

  1. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    Luodin halkaisija sama mutta "löylyä" enemmän.
     
  2. Juice

    Juice Well-Known Member

  3. JuZe

    JuZe Well-Known Member

    Vs: Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    eralle.net
     
  4. Senekisu

    Senekisu Lynx RS -11

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    Tikka T3varmint .308 ja NightForce NXS 3,5-15x56 putki päällä optilockin kiinnityksellä, pahvia lähinnä puhkon ;D mutta kelpaa myös lintuja hätyytellä. Lähistelyssä toimii remmarin 870, ja jos vielä lähemmäs tarvii mennä niin siinä asiassa auttaa herrat Smith ja Wesson.
    Unohtakaa ne halppisputket ja pakettitarjous kiväärit, niistä ei koidu muuta kuin surua. Rahaa tiskiin ja laatua pöytään, ei tarvitse kitistä tulevaisuudessa.
    (tuolta sitä laatua: http://www.finnaccuracy.com/)

    Onko kellään kokemuksia Redringistä haulikon päällä?
    Onko kellään liimattu haulikon päälle Easy-hitin tuotteita? lähinnä SightRib kiinnostaa
     
  5. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    Mikäs on herrojen S&W kutsumanimi eli tyyppi?
     
  6. Senekisu

    Senekisu Lynx RS -11

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    Jos pahvitauluja lähistellään niin M&P9
     
  7. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    Mulla peltiin 686.
     
  8. Senekisu

    Senekisu Lynx RS -11

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    Nättiä :D
    Joku perversio takaraivossa jyskyttää että reukku olisi saatava kaapin perälle
     
  9. Kaimann

    Kaimann Akuutti kelekkakuume ja krooninen rahapula

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    Nythän tämä uus harrastus alkoi maksamaan
     
  10. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    En minä tiiä onko se perversiota, siluetin ampuminen on ihan hauskaa puuhaa ja nykyään tuskin muulla perusteella saa hankintalupaa 9 millistä tehokkaammalle käsiaseelle. Onhan noita ;D
     
  11. Senekisu

    Senekisu Lynx RS -11

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    Ei sen pakko ole maksaa maltaita, vähemmälläkin pärjää vallan mainiosti. Tärkeintä on että kivääri käy yhtä hyvin kuin ampuja, ja että kiikarin kiinnitys ei päästä huonompi laatuisempaakaan optiikkaa vaeltamaan. Tässä järjestyksessä Kivääri->kiinnitys->kiikari, ja lompakon sekä omantunnon mukaan rahaa tiskiin.
    Suosittelen luomaan profiilin www.takilta.fi‎ sivulle ja seuraamaan sieltä myynti ilmoituksia, tarjonnassa on kiväärin,kiinnityksen sekä kiikareiden osalta kaikenkattavasti tavaraa

    Onneksi muutaman viikon päästä on mahdollisuus päästä reukkua testaamaan radalle
    IPSC Majoriin .45acp on kanssa aika jyty :)
     
  12. P4V3-62

    P4V3-62 XCR 850

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    Sene kyseli Redringistä... ;D Mulla ollu nyt kax kautta ja oon radalla kiekkoja käyny melko paljon ampumassa että tottuis. Eka syksy vähän totuttelua. Viime syksynä jo tuntui sopivan pakettiin ja tuntui että ilman ei osais olla enää. Mulla ainakin huonona haulikkoampujana Redring on parantanu tarkkuutta reilusti ja olen tuotteeseen tyytyväinen. Yx outo piirre siinä kyllä on: Ekasta se linssi jotenkin "huurtui" tai silleen sumeni ja vein takuukorjaukseen. Se kävi ruotsissa tehtaalla ja ne kai vaihtoi siihen uuden. Siis viime kesänä. Nyt viime syksyn jälkeen sama oire taas. Se lasi ei ole silleen "kirkas" mutta silti toimiihan se ja kiekko tai lintu löytyy siitä ympyrästä hetkessä ( ja tippuu ). Vaatii totuttelua. ;)
     
  13. Senekisu

    Senekisu Lynx RS -11

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    Aika jännältä kuulostaa tuo linssin "huurtuminen". Pystyykö sillä ampumaan molemmat silmät auki? Vaikuttaa huonolta jos noin lyhyellä syklillä optiikasta sumenee linssit :(
     
  14. Java

    Java BD 3700

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    Kiikarin hankinnassaki kannattaa miettiä tarvitseeko valovoimaisuutta, tuleeko käytyä hämärässä/yöllä kyttäämässä kettuja ym. ;) jos ei ole aikomusta niin pärjää hiukan halavemmallaki.
     
  15. P4V3-62

    P4V3-62 XCR 850

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    Joo.. minuakin ihmetyttää että miten se aine ( ei lasia , muovia? ) silleen nopeasti menee hileiseksi. Läpi näkyy mutta silleen sumea. Uutena tosi hyvä! Ja se on just siinä idea että sillä pitääkin ampua molemmat silmät auki. Sehän se teettikin mulla alussa töitä kun piti opetella jotenkin uusiksi koko ampuminen. Mutta kaikesta huolimatta olen tyytyväinen siihen.
    Kun muut syö näin pääsiäisenä lammasta ja kuulemma hyvää ???. Minä otin pakkasesta eilen ukkometon sulamaan ja äsken syötiin sitten uunissa haudutettu juhlaruoka joka on varmasti parempaa kuin vanha kikkarakarvainen määkijän koipi ;D . Faustino Reserva V :llä alas huuhdeltuna. Olipas pikkusen hyvää... ;D
    Oikein hyvää pääsiäistä kaikille!
     
  16. Kaimann

    Kaimann Akuutti kelekkakuume ja krooninen rahapula

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    kun remmari ja bushnell ei vakuuttanut niin miten tämmönen paketti http://www.sissos.fi/tuote/haenel-jaeger-9-3x62-barska-kiikarilla/1030000031/
    kaliiperi vissiin aika julma
     
  17. Juice

    Juice Well-Known Member

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    kivääristä ei ole tietoa kun on uusi merkki suomessa ja kiikari on halppis kiikareita. kalipeeri on hyvä hirven pyyntiin, mutta ei kuitenkaan pitkän matkan kalipeeri.
     
  18. hannibal

    hannibal Well-Known Member

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!


    Löytyy samanlainen... 8". hauska peli.
     
  19. Juice

    Juice Well-Known Member

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    kannattaa kattoa tori.fi:stä kun siellä oli muutamia hyviä laadukkaita paketteja käytettynä edukkaasti.
     
  20. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Vs: Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

    ainakin olkapäälle ;)
     

Suosittele tätä sivua