Suuri Enduro-Topic

Keskustelun 'Kesälelut' on aloittanut käyttäjä Sabe, 19/6/08.

  1. Laphis

    Laphis Well-Known Member

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    Kyllä se joilaki on luontanen tuo tingan kehittäminen, aiheesta kun aiheesta. ::)
     
  2. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    Gas gas varmasti oiva peli ja aliarvostettu merkki Suomessa.Mutta pakko korjata että jo tuossa omassa 2003 Kotarissa on WP keula, WP PDS takakeppi, Brembon jarrut, loistava nestekytkin...mitä vielä piti löytyä...ainniin ja Boyesenin läpät alukurkulla...ja kyllä VAKIONA! ;)
     
  3. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    Hussen kaksteessä on kyllä hanurista tuo vaijerikytkin. Tiukka valinta oli nyt että otanko 12 hussen vai käytetyn 14 exc...
     
  4. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    Sanoisin et exc, ihan lähinnä varaosia ja jälleenmyyntiä aatellen..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    Siis valinta on jo tehty ja hussen ostin. Tähän asti kaiken oon saanu suomesta husseihin kaiken mitä oon tarvinnu parissa päivässä.... Toki noilla kamppeilla hinnat oli että husse 70h ajettuna himpan yli 4t ja 30h ajettu exc yli 7t. Molemmat niinkun uusia kun kunnon pappaenskaa ajettu..Hankintahinnassa oli niin suuri ero että hussen ostin.
     
  6. Könyäjä

    Könyäjä Well-Known Member

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    Oisko heittää jotain käppyröitä ton väitteen tueksi, että gasgas 300ec 51ho takarenkaalta...? ;D
     
  7. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    Mitä ihmettä te nuista hepoista hyödytte suomi enskassa :D Onhan se voima kiva asia mutta ei siitä mitään hyötyä ole kun todellisilla veto ukoilla. Oikeesti ihan sama että onko siinä vehkeessä 41 vai 50hp, enemmän ratkaisee muut asiat jos yrittää kovaa ajaa. Itse olen tyytyväinen tuohon puokkiseen kakstahtiin, voimaa ja kevyttä samassa paketissa, mutta ei se sen nopempi ole kun edellinen lähes 20hp laiskempi pikkunelari. Siis minun ajolla, vetomiehen käsissä varmasti l
     
  8. Harri.T

    Harri.T lynx

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    NYT on lääkitys kohillaan
     
  9. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    Totta. Ja mulle riittää piikkisen tehot toistaseksi.
     
  10. Patrik

    Patrik xc500sp & lynx 3900 gl finlandia purettuna

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    Niin riitti kaverille kans viimekesänä ko piikkisessä hondassa 51hp ;)
     
  11. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    Dynotuloksia: www.antithumper.700hp.com/gasserfly.html
     
  12. Könyäjä

    Könyäjä Well-Known Member

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    Paljos tuommonen 300gasgas painaa esim. vrt. 300exc?

    Ja eikö nuo oo uutena meleko paljon halvempiakin kuin ktm. Alkoi todenteolla kiinnostamaan tuo merkki. 8)
     
  13. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    www.gasgas.fi pitäs löytyy tietoa. Itsellä 4eri 300cc gassia ollut ja yks nytkin. 260h nykysellä päästelty ongelmitta ja ei nuo aiemmatkaan ole mettään jättäneet. Naamakirjassa on suomen gasgas harrastajat yhteisö sieltäki löytyy tietoa ja vinkkejä gasseista.
     
  14. X-rene

    X-rene Skandic -13 ACE, GasGas 300EC -15, Suzuki KQ750

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    300cc painaa 102kg
    Matala painopiste, hyvä käsitellä myös trial tyyppisessä ajossa. Nettimotossa on pari uudempaa kassia alle 4t€.
    Ktm:t näytti alkavan yli 5t€
     
  15. Lynx 530

    Lynx 530 '71 200, '80 530, '87 GLS3300, '92 Giant Special

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    Ajakaa muut millä lystäätte, mä ajan Yamahalla.
    [​IMG]
    DT kuuluu serkkupojalle, muutaman viikon ruuvailun jälkeen saatiin aijalliseksi ihan asiallinen budjettienska. :)
     
  16. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    Onko muute millane peli tuo Gasgas 300 ec -2003? Onko tässä jo nestekytkin? Alko kiinnostaan, varmaa parempi enskahommii mitä 125cc Yz, ja jos sattus pienellä välillä saamaan. Kui paljos tolla tankillisella ajelee?
     
  17. X-rene

    X-rene Skandic -13 ACE, GasGas 300EC -15, Suzuki KQ750

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    On nestekytkin kaikissa gasseissa, myös mopoissa. Motogafessa ois oiva -03 300cc http://www.nettimoto.com/gas-gas/ec/1744206 ,
    jos enskaa etsii. On nimittäin minulta mennyt sinne vaihdossa.. ;D
     
  18. lynss

    lynss Well-Known Member

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    Onko "Janzkalla" minkä ikänen yz ja paljon ajettu, paljolla myyt käteisellä..? Lähinnä varaosiks tai vai varapyöräks tartteisin..itellä -10. On loistava pyörä enskahommiin.

    Ei mielellään vaihtas nykystä pyörää pois kun taida saada enää mistään "halpoja" vakuutuksia :mad:
     
  19. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    Tuo on 2001. Kyllä tuo on niin hyvässä kunnossa ja halavalla sain, että jos en saa vaihettua tosi pienellä välillä enskaan, Niin ajelen kyllä tyytyväisenä tällä. Eli ei taida niin halvalla lähteä, että varaosapyöräksi kannattee laittaa :)
     
  20. lynss

    lynss Well-Known Member

    Vs: Suuri Enduro-Topic

    Jaa ois pitänyt olla vähintään -06, siitä astihan nuo yz:t on pysynyt lähes samanlaisina..
     

Suosittele tätä sivua