2t öljyt

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Hemmo, 24/1/06.

  1. BluePower

    BluePower Belaruksia ja Kiitoja

    Vs: 2t öljyt

    Tämmönen öljy pisti silimään Veispuukissa, uutta ölppää. Pidin lähinnä vitsinä tuota 4l pänikän hintaa. :eek:

    http://silkolene.valmiskauppa.fi/silkolene-sno-kaksitahtisiin-p-863.html
     
  2. skspolaris

    skspolaris Well-Known Member

    Vs: 2t öljyt

    tuli tänään ostettua työkelkkaan tuota motulin esteri kelkka öljyä mitenkän kokemuksia onko hyvää.
    4 litran pönikkä oli mielestäni edullinen. nyt sitä olis tuossa kymmeniä litroja.
     
  3. carpowersonic

    carpowersonic Lynx G-type 600cc

    Vs: 2t öljyt

    Onkohan mobil1 racing 2-T:n valmistus loppumassa tai jotain, kun kiersin tänään pielavesi, keitele, ylivieska akselilla kaikki putiikit eikä missään ollut sitä! :mad: Voin kertoa, että melkeen otti koteloon, mutta kokeeks ostin sitten kärkkäiseltä tuota motulin esteriä kun halvalla kaupittelivat. 2-T racella ajettu n. 10v ilman ongelmia, mutta tuolla mobilin semi synteettisellä pari mopo aikanaan leikkasi kiinni. Kauhu homma vaan putsata ja tyhjentää kaikki paikat tuosta entisestä öljy laadusta, koska keskenään niitä en sotke!
     
  4. HI-Octane

    HI-Octane New Member

    Vs: 2t öljyt

    Itellä sdi 600 pakoaukon "lisäkanavat" tukossa brp semisynteettisellä.
     
  5. kuusto

    kuusto Well-Known Member

    Vs: 2t öljyt

    En mä tiiä, mutta oon ollut lukenivani -07 SDI Renegaden ohjekirjasta, että sinne kuuluisi laittaa sitä brp täyssynteettistä. Sillä on menty ja hyvin on pelannu.
     
  6. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Vs: 2t öljyt

    Itse taas muistelen että sdi koneeseen kannattaisi laittaa sitä mustassa purkissa olevaa osasynteettistä ja sitä olen käyttänyt. Pitää vissiin vaihtaa täyssynteettiseen jos se sotkee vahemmän.. Oli melko likaiset ravet kun vasta putsasin.

    Nyt kun muistelen niin oliko se niin että tuo täyssynteettinen sotkee enemmän ja siksi jotku käyttää osasynteettistä sdi koneissa? Menipä taas hankalaksi.. Jos ajelis eka nuo auton vanhat moottoriöljyt ja kattelis sen jälkeen mitä käyttää.
     
  7. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: 2t öljyt

    Jaaha, ostin ET:hen nyt pöntön tuota Motul Snow Power Ester öljyä. Tähän asti oon ajellu entisiä Teboil 2T mix varastoja
    pois, edellinen tankillinen meni Teboil 2T Snowlla. Savutti vähemmän sekä käy paljon paremmin tyhjäkäyntiä sillä, kuin tuolla 2T mixillä.
    Hinnanero tuon 2T Mixin ja Motulin välillä on täällä päin luokkaa 13 euroa purkki, mutta yks passkan hailee se mulle on jos se on hyvää eikä savuta.

    Kelkka on Yamaha ET340 vuosimallia 86 ja tuorevoitelu poistettu.
     
  8. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Vs: 2t öljyt

    Ite ainaki olen käyttäny vuosikausia motulia ja hyvin on toiminu kelekoissa,sahoissa,veneenmoottorissa,vesijeteissä.. Hinta/laatusuhde hyvä.
     
  9. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: 2t öljyt

    Joo ei varmaan ainakaan tuolle Tebarin 2T mixille häviä ;D
     
  10. Laplander

    Laplander Just A Member

    BRP maurin varjoissa kävelin tässä Tornion Lakkapäällä ja siellä sanottiin että mustaa purkkia ei enää saa, piti ottaa keltanen purkki :-[
     
  11. JääPete

    JääPete BD RE 850 -18 , Formula 3 -96 Kemijärvi/Tampere

    BRPn mustat-purkit myydään kuulemma mitä varastoissa on. Sitten Keltaisesta kipata jos ei muuta keksi :)
    Näin kuulin jo ennen Kelekkamessuja...
     
  12. Rapo

    Rapo Xterrain RE850, Thundercat, Rave670

    Vs: 2t öljyt

    Jep myyjä sano ettei oo tälle kaudelle tullu enää mustaa xp-ässää. Korvaava tuote keltanen xps
     
  13. EetuM

    EetuM Member

    Vs: 2t öljyt

    Terves! Mietiin tuoos, että haittaako mitää jos tuorevoitelukoneeseen sekoottaa eri merkkisiä/värisiä 2t öljyjä? Luulis, että ei haittaa, mutta aattelin varmistaa ettei käy köpelösti ::)
     
  14. Jack796

    Jack796 Kelkaton

    Vs: 2t öljyt

    Iisalmen konekympillä useampi pahvi ltk. tuota mustaa 4-Litran XPS:ää ;)

    http://www.iisalmenkonekymppi.fi/

    Yammu toiminut parhaiten tuolla öljyllä, paljon juoksevampaa kuin esim. motulin snowpower 2T..
     
  15. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: 2t öljyt

    Kolme talvea ajanut keltaisella XPS:llä ja en aja enää. Mitään tieteellisiä faktoja ei ole antaa mutta mutulla ko. öljyn muodostama kalvo jää liian ohueksi josta sitten seurannut ongelmia. Isoon e-tecciin se on kai tarkoitettukkin, itse jatkan iponella. Pikku karsta nyt ei haittaa jos vaan voitelee kunnolla.
     
  16. XLT_SPECIAL

    XLT_SPECIAL Polaris XLT SP 1996 & Ariens ARROW 295S

    Vs: 2t öljyt

    Jatkuvasti en itse laittais erimerkkisiä sekaisin, mutta mitä joskus öljymerkkiä vaihtanut niin uutta olen vanhan joukkoon vaan lisännyt eikä koskaan ole ollut ongelmaa öljyn kanssa.
     
  17. Ants1

    Ants1 Well-Known Member

    Vs: 2t öljyt

    Minkälaisia ongelmia ollut?
     
  18. lake-man

    lake-man Lynx RE E-tec -13

    Vs: 2t öljyt

    Kendall Brad penn 2t öljyä on tullu käytettyä vain hyvällä kokemuksella, nykyään nimellä Kendall GT1
     
  19. Broadspeed

    Broadspeed +10 kelekkiä

    Vs: 2t öljyt

    Täältä eteläisemmästä suomesta kun ei tuota ipone snow racea löydy mistään hyllystä, niin tilailin tuolta:
    http://www.kentso.fi/prebeo/product/oljyt/ipone-snow-racing-2-4l-/_3N70O11RX

    Hintakin on ihan kilpailukykyinen 39€/4l. Otin 3 pyttyä, niin ei tule toimituskulujakaan :)
     
  20. Maco81

    Maco81 Well-Known Member

    Vs: 2t öljyt

    Motulin Snow power esteriä Tokmanneilla 19,95/4l ihan ok hinta verkkokaupasta näytti olevan loppu. Eilen ainakin Mikkelissä oli kymmeniä pönttöjä.
     

Suosittele tätä sivua