Niin, mistä sitä saa? ??? Ei viittis jatkuvalla syötöllä tankata nuista litran purkeista kun on UNOHTANUT ostaa talliin niitä isoja törppöjä. Pistäkääpä hintoja/merkkejä/paikkoja ylös niin tästä vois olla muillekkin hyötyä Yhdistäjän huom: Alunperin aiheen nimi oli, "ROVANIEMEN/OULUN halvinta 2t öljyä". Tästälähin 2T öljyistä keskustellaan yhdessä selvässä topicissa.
Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä! Kellon Shelliltä hyvä tarjous 4*4l Shellin täyssynteettisestä. Menin ja ostin.
Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä! Motormannilla on nyt tarjouserä Castrollin SnowRacesta 29€ 4l sekä Hemmolle: olen noista nosmoken sivuista päätellyt että saisit ovh. hinnasta sen -15% poies oikeaa korttia näyttämällä.
Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä! Ja rollosta sai MUISTAAKSENI tuohon 29 eukkoon samaa castrollia, siittä mikä on entisessä koivikon liikkeen tiloissa..Sitte. Eikö sais alvit pois jos olis Ly-tunnus,niinku esim. poromiehellä/maajussilla?? ???
Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä! Tämäpä selema, pittää kävässä tsigaileen. Pistäkää toki lisää hintoja, jengiä varmasti kiinnostaa!
Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä! Mie olen ainaki yrittäny totuttaa koneen vain yhteen öljyyn, pelekkää vormula xps:ää tankkiin nii ei tuu mitää ongelmaa. Kallistahan son mutta ei pyi.
Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä! joo hienoa, mua ei hirveesti kiinnosta ;D ei oteta tästä aihetta miksi joku sama öljy ku muu on parempi, vaan keskustellaan ihan hinnoista.
Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä! Toi kertoo tosi paljon hinnasta ( Jaakko , hinta oli silloin kohdalla kun ostin sen...Mr Cool) Edit. Käytettäiskö Ari kumminkin näitä nimimerkkejä, kun nämä sattuu olemaan.
Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä! SpareWheelissä (s)Hell Advance sitä halavempaa 19e/4l ja 79e/20l muistaakseni.
Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä! Käyppäs kysäse tarjousta shellin öljyistä Pudakselta. Viimeks ku ostin Shell Advance Snow Scooter 20L kannu maksoi 55e. Plussa(täyssynteettinen) ompi tieten kalliimpaa...
Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä! Rovaniemellä oleva varaosamyymälä tuolla automyymälöiden Ghettossa eli alakorkalontien varressa...
Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä! Oulun Kärkkäisiltä olen itse kanniskellut Shellin Advanced Snowscooter Plus 2:sta (täyssynteettinen) pois neljän litran törpöissä hintaan 29€.
Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä! Jos en ny ihan väärin muista, niin Putaan Jarmon liike on kaupungista tullessa Valmetin kanssa samassa talossa.... voi olla että muistan päin prinkkalaa...
Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä! Ei ihan valmetti.. ku on PT-auto ;D ;D ;D on se ainaki punanen.. Aika kovia tarjouksia oli kaikissa ku kävin osia hakemassa autoon. Vanha vaan ei muista hintoja, tai sitte sitä ei kiinnosta
Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä! Jos Castrollia havittelet niin Alrightilla näytti olevan (ainaki Ivalon OK-tiimissä) suht. halpaa Snöööreiskaa.