SnoPro 600, CC/Stock/Open

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä wolle, 23/5/08.

  1. Harri.T

    Harri.T lynx

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Anturi näytti jo vetarin päässä olevan ketjukotelossa, ja muutamia irto pistokkeita konsolissa. Luulen, että tuo olisi vain sitä mittaria vailla?
     
  2. jarkkoloh

    jarkkoloh Well-Known Member

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Mulla ois yksi ehjä mittaristo ylimääräisenä. Laita yv niin sovitaan hinta.
     
  3. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Pyssykylä on nyt liian kaukana tähän hätään. Joensuussa ei ollut kuin oikean puolen kalikkaa, vasen tarvittiin. Maahantuojalla olisi ollut kokonaista yksi vasen. Otettiin oikea, kait silläkin ajaa joten kuten.
     
  4. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Pitää säädön löysimmällä niin toimiihan se..

    nih..
     
  5. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    pohjosessa satsataan nopeuteen ;D ( ainakin yritetään ) , eilen tilaus osa tänään sulla ;)
     
  6. Derpidy

    Derpidy Well-Known Member

    Pitäs lähtiä kattomaan/hakemaan tuommosta kuussatasta cross countrya vm2009, nii mitä kohtia kannattas kattas kattoa tarkemmin läpi? Alusta,runko...? Ja onko niisä mittään kummempia lastentauteja ja tyyppivikoja?
     
  7. polaris^

    polaris^ Lynx re etec

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Mimmonen kampe tuo crossi peli on luotettavuudeltaan? Bensaa syö varmasti mutta sen kanssa nyt elää jos sais vähän mielekkäämällä moottorilla olevan kamppeen( alkaa kyrpimään tuo etecin luonne). 2011 vuotista entistä hertenin kilpuria kattellu männät olis vaihdettu siihen 10 tuntia sitten eli kiiden puolesta vissiin ajais vielä tovin? Onko noissa crossi peleis kuinka pienet tankit ja löytyykö helpolla isompaa tankkia? Saa heittää kaikkea infoa noista 2011 vuotisista crossi peleistä
     
  8. Harri.T

    Harri.T lynx

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Minä oon nyt parilla crossilla ajanu jonku verran, vuosimallit -09 ja -14. Varmatoimisia ovat olleet. Ei konerikkoja toistaiseksi. Bensan kulutus ei ole paha, jos ei hulluttele niin noin 30l/100km. Mutta ylärajaa ei ole ;D Pikkutankki on 20 litraa. Sillä on aina päässyt vähintään sen 50km.
    Tiedän yhden foorumilaisen jolla saattaisi olla ylimääräinen isotankki.
     
  9. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Mulla nyt 6tkm mittarissa -11 mallin enskapelillä ja aika helppoa on ollu. Huollot tehty ja muuta ei oo tarvinnu, se vain kestää. No kytkimen jousi katkennu kaksi kertaa, mutta ei ole sekään ajoa estänyt. Eilen uudella vieterillä pari kiihdytysvetoa -12 mallin 800xf cattia vastaan, niin hyvin kusiainen irtoaa. Tekee alkuun eron, ja pitää sen 130:n paikkeille asti. Varsin rivakka siis. Mulla kyseessä enskaversio, mutta ei ero ole suurensuuria.

    nih..
     
  10. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Meilläkin on ollut tuo -11 mallinen enskaversio kolmatta talvea. Normaalit huollot tehty, ei muuten ongelmia paitsi viime reissulla. Silloin katkesi toinen hakasjousista takapukista.
     
  11. Suiza

    Suiza Well-Known Member

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Mulla -13 cc malli. Nyt mittarissa reilu 5000km ja 110h. Enduroa ja siviiliä ajettu.
    Ensimmäiset männät vaihtui siinä 50h kohdilla, ensi kesänä taas uutta orkkista tilalle.
    Kaikki alustan pultit pitää liimata kiinni. Muuten ei pysy nipussa. Muutenkin kaikki pultit kannattaa tarkistella, tuntuvat löystyvän. Etupukin iskari kannattaa päivittää Foxin 50mm, ajettavuus paranee huomattavasti.
    Telatunnelin takaosa popparisaumasta irtoaa jossain vaiheessa. Kannattaa irroittaa kokonaan, liima väliin ja rst pulteilla kasaan, kestää ajella.
    Yhtään remmiä ei ole katkennut. Bensaa menee vähintään 30l vaikka kuinka varovasti ajaa. Öljypullo aina oltava mukana. 30 l voi tankata kun 1l öljyä on mukana.
    Luonnetta löytyy koneesta aivan eri tahtiin kuin etecistä tms. Ajettavuuden saa hyväksi simmittämällä ja säätämisellä. Kestää ajaa mitä tahansa pattia jopa kohtuu reippaasti ;D
     
  12. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    crossipelissä on se mehukeppi etupukissa ja se 50 vakio takapukissa niin ei tule etupukin pohjaan lyönti kumiin jälkiä :-\
     
  13. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Jos jollain näpeen hintaista tällaista vaikka pikkuvikasena niin on ruvennu kiinnostaan voimakkaasti. Hekulilla toki on mutta toiseksi kelkaksi vähän kallis :D
     
  14. lep4ste

    lep4ste Well-Known Member

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Löytyskö keltään kytkimen irrotuspulttia lainaan Oulun alueelta? Tai tietoa mikä kierre siinä on? Emc:llä 65€ pultti ni viittis yhen kerran takia ostaa.

    Edit: eli ilmeisesti 14mm 1,5 nousulla, peruspultti mutta entäpäs pituus? mc satterilla pituudeltaan 281mm hintaan 27€ ja Ebayssä samanlainen hintaan 17€ mutta 320mm pitkänä, on se että näitäki pitää olla miljoona erillaista:)
     
  15. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Normi pultti ja vettä jatkoksi..

    nih..
     
  16. lep4ste

    lep4ste Well-Known Member

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Noniin, nytpä ois kytkin irti eli oulun kokoisesta kaupungista ei löytynyt kuin 8cm pitkä pultti 14mm kierteellä ja 1,5 nousulla joten modifioin tuosta vanhemman mallin ulosvetäjästä sopivan ja eipä muutakun vettä akseliin ja pultti tiukalle ni johan aukes. Mr. El macolle vielä kiitosta neuvosta.
     
  17. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open


    kaverilla on 2014 malli myynnissä oliko 5000e hintaa ja kunnossa oleva kampe
     
  18. lep4ste

    lep4ste Well-Known Member

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Oisko alan ammattilaisilla tietoa että valuttaa catti( '08 sno pro) nestettä jostain koneen takaosasta niin pitääkö käyttää kone pois että sinne pääsee kurkistaan ja katsomaan mistä vuotaa? Vai pystyykö koneen kallistaa jos purkaa pakoputken,kaasarit,letkut yms. vai onko telatunnelissa mitään luukkua tms.

    Oisko kellään kuvaa tuosta paisarinkorkin toiselta puolen ku tuntuu että mulla joku osa, jostain syystä siitä uupuu?
     
  19. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    nykysin pääsee pohjan kautta näkemään siihen väliin , miten siinä olis ,uskosin että näkee
     
  20. lep4ste

    lep4ste Well-Known Member

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    itse itselleni vastaten eli pääse kattoon ku irrottaa etusyylärin alapuolella olevan muovilevyn, 5 torx-ruuvia.
     

Suosittele tätä sivua