440 revin ilmanotto/ja penkki asiaa

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä polle440, 10/11/07.

  1. polle440

    polle440 Member

    eli ensinnäkin mistä olette vetäneet ilman koneelle ??? kun omassa olen laittanut sukkahousua vaan vakion päälle ja se ei toimi puuterissa ollenkaan koska siihenkin kerääntyy lunta :-\
    eli miten olette muuttaneet ilman saannin?
    itse olen etsinyt paikkoja ja yksi olisi esim nopeus mittarin taakse putkella..

    ja penkistä eli passaako uudemman mallin penkki -03 reviin heittämällä vai joutuuko modaamaan?
    eli onko kummassakin syylärin putket samalla kohdalla?
    ja jos jollain on nurkkapielissä tai sattuu "tallin perältä" läytymään niin privaa vain ostan poijes heti ;D
     
  2. nismonisti

    nismonisti Member

    jaa onko k-pohjanmaalla jo puuteria niin ankarasti että skippaduu rupes röötäämään? ei tosin ilmanotto modi kiinnostaa meikäläistäki
     
  3. stm

    stm Well-Known Member

    Mulla on joku jenkkilästä käsin tilattu imupönttö jossa on päällä juurikin tuota "sukkahousua", mutta se kyllä tuntuu pelaavan ku se on siihen tarkotukseen tehtyä eikä mitään mummon vanhoja kalsareita ;D
     
  4. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Joissaki noissa kisavehkeissä on jätetty imuääneenvaimennin pois ja putki nousee suoraan nopeusmittarin reikään. Että se ois tietenkii yks vaihtoehto jolla laite kevenis. Sitten pitää vaan miettiä mikkä villasukat tunkee siihen putkeen ettei kuola valu suoraan mottiin sisälle...
     
  5. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    Eihän tuossa ole mitään järkeä? voi varmaa mutta tuskin paranee ainakaa! vetää kaiken lämpimän ilman konehuoneesta --> teholaskee
     
  6. willef5

    willef5 Summit 800 154" -14

    Passaa suoraan ilman mitää ihmeitä.
     
  7. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    vedä ilmastointiputkellä nopeusmittarin reikään niin saa ilman sieltä, eikä kerää sitä lumi pölyä, tenttua mullakin reilusti tankissa ettei hyydy..
     

Suosittele tätä sivua