lynx racing 440 vm.03

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä palola, 4/2/06.

  1. ropes

    ropes Lynx Racing 440 -04

    Meinaatko nyt liukurunkoa vai ihan koko kelkanrunkoa?
     
  2. Jamppa

    Jamppa Well-Known Member

    Koko kelkanrunkoa.
     
  3. Hondamies

    Hondamies New Member

    Kiitokset siitä rasva merkistä frozenille. Rasvan määrä laakereille nyrkkisääntönä hitaasti pyörivät täyteen ja
    lujaa pyörivät max. puolilleen, vois vähentää lämpenemistä jos on ollu liikaa tai laittaa pykälää väljemmän laakerin.
     
  4. ropes

    ropes Lynx Racing 440 -04

    Eipä nuita isommin ole koko runkoja menny.. Tietenki kisa kuskeilla joillaki on menny mutta ei ole mikään sulake kohta kelkassa..
     
  5. Toivanen.J

    Toivanen.J Active Member

    mullaki siitä takapukin kiinnityksen ympäriltä on ratkeillu. Hitsaamalla nyt korjattu ja toistaseks ehjä. Etu runko on taas siitä änkkärin takaa poikki eikä ole hitsattuna kestäny, pitää laittaa kait lisä vahviketta
     
  6. Jamppa

    Jamppa Well-Known Member

    Tig:llä oot hitsannu sitä runkoa?
     
  7. CAT F6

    CAT F6 Guest

    lynx 440 racing 2003

    Terve!
    Otsikon mukaisen kelkan osti tuo minun pikku veli. Tuossa ihmeteltiin ja kateltiin niin kummasteltiin et mikä (öljysäiliö) on tuossa paisuntasäiliön vieressä pieni josta menee letku, todennäköisesti alakerran laakerille? Jos se on voiteluun tarkoitettu, niin laitetaanko siihen ihan normaalia 2t öljyä vai onko siinä käytettävä jotakin muuta?
    Kertokaa kiitos kun myö ei tiietä.
     
  8. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Re: lynx 440 racing 2003

    Alakerran laakereita voitelee. 2t öljyä sinne kannattaa kaataa.
     
  9. matsooni

    matsooni Lynx rave 600 2013

    Re: lynx 440 racing 2003

    moro! pikkusäiliön öljy voitelee pelkästään vesipumpun laakeria. 2-tahtiöljyä oon pistänyt ja hyvin on pelannut.
     
  10. CAT F6

    CAT F6 Guest

    Re: lynx 440 racing 2003

    Kuinkas sitten kun tuo nopeusmittari kulkee samaa tahtia kierroslukumittarin kanssa ja myös siten et heiluu hervottomasti, mikä mahtaa olla vikana?
     
  11. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Re: lynx 440 racing 2003

    Siinä on niin hillittömästi tehoja että se tärisee, ja kiihtyy heti miljoonaan kun kierrokset nousee ;D
     
  12. Soppamies

    Soppamies Xterrain 900 Turbo -20, Lynx RS 600 -18

    Re: lynx 440 racing 2003

    Tai sittenkin virrankierto-onkelma :p :p
    takalamppu palanut, yms!!! ??? ??? ;D
     
  13. Jamppa

    Jamppa Well-Known Member

    Re: lynx 440 racing 2003

    Mulla kans on ollu ongelmia se nopeusmittarin kans! Boxilta ku aina heiluttelee niitä liittimiä ni rupee taas toimimaan normaalisti. Pitäs kesän aikaan syventyä siihen tarkemmin...
     
  14. Jamppa

    Jamppa Well-Known Member

    Eli tuleeko se rasva laittaa vain kampuran päätylaakereille? Ja laakerit liimalla kiinni? Jaksaako kukaan muistaa laakerityyppiä?
     
  15. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Räjäytys kuvat kertoo... toisella puolen "Laakeri 6206 koott." ja toisella "Laakeri 6207 koott.", ja sieltä näkyy minne tulee rasvat ja minne "loctite anti seizet" ynnä muut.

    Eli kannattaa itse kattoo nuo räjäytys kuvat.
     
  16. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Tämmönen vinkki olis niille joilla on heikko "Lontoon murre" kuten mulla...
    Kun menette tuonne
    http://epc.brp.com/default.aspx?brands=lynx&lang=E
    Niin menkää kohtaan "Search:" ja vaihtakaa siihen Advanced ja sen jälkeen tehkää Part Search: ja osanumeroksi jos laittaa esim. 23001<-- simmi levy ja sitten painaa "Search Parts" niin tulee tuote mitä etsitte ja sitten klikkaatte semmoisesta missä lukee suomeksi "säätölevy" kohtaa "Show Where Used" niin tulee siihen alle kelkkamalleja jo aika reilusti. Ja siitä vaan klikkaa haluamaansa kelkkamallia niin aukeaa uusi ikkuna josta sitten löytyy kokonaisuudessaan kyseinen kelkka räjäytettynä ja tekstit suomeksi. Ja tuota osanumeroa vaihtamalla sitten pystyy löytämään eri kelkkamalleja... tulikohan tarpeeksi epäselvästi!
     
  17. Hezzu

    Hezzu 800 switchback assault

    Itse ehkä laitan tuommoisen samanlaisen, mutta 02 special edition.. Paljonkos tuo vie satasella suurin piirtein, mitä öljyä ootte käyttäny, mitä öljyä siihen alakerran laakereita(?) voitelevaan säiliöön? Vaatiiko tuo paljon kierroksia ennen ku lähtee liikkeelle ja sitten ku lähtee niin se nykäsee yhtäkkiä? Joku mulle sano että se on tuommonen..
    Mitä eroa tuossa special editionissa on tavalliseen?
     
  18. Jamppa

    Jamppa Well-Known Member

    Kiitos Svar vinkistä! :)
     
  19. Hezzu

    Hezzu 800 switchback assault

    Noihin jos joku viittis vastata ;D
     
  20. Jamppa

    Jamppa Well-Known Member

    Jaksaako kukaan muistaa onko nuo runkolaakerit C3:set vai ihan normit? ???
     

Suosittele tätä sivua