MXZ 550 X Rev keskustelu.

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Pekka, 28/12/05.

  1. Vyöry

    Vyöry Active Member



    Joo toi penkki 07:ssa on vissiin vähä lötkö niinku x-rs:ssä..
    Onko tossa 550f jarruongelmia niinku 06,vai joko siinä on pipari levy ?
    mitenkäs alusta,parantunu vai huonontunu 06sesta? ::)
     
  2. irraH

    irraH Iron Dog 600R

    Ei oo -07 föönissä piparia.
    Omassa en ole havainnu jarru ongelmia.
    Omaan fööniin tein poskeen reiän tuohon jarrun taakse ennen kuin olin ajanu metriäkään.
     
  3. tuovmar

    tuovmar Member

     
  4. Vyöry

    Vyöry Active Member

    No ni,nyt on fööni hankittu,laiskahan se on verrattuna 600 sdi:hin,mut jospa tää talvi menis sillä ;D
    Reitillä ihan ok,mut järvellä kun ajaa ni meteli on melkonen =)
    Onko teillä ollu ton -07- kans onhelmia lähtee käyntiin lämpimänä?
    Kylmänä kyllä lähtee hyvin..
     
  5. Rautane

    Rautane Alpha -22, zr -16, summit -11

    Jonnin verran on olluna. Vähän eppäilisin, että suht isot suuttimet on vakiona tässä vuosimallissa. Pensaa syö kuiten sievässäki ajossa aina sen 25litraa satasella, ja kun pakkasta alkaa olla semmoset -15c, muuttuu tyhjäkäynti ja muutenki koneen käytös paljon normaalimmaksi.
     
  6. Vyöry

    Vyöry Active Member

    Joo sen huomasin ku eilen kävin pärräämässä ni pensaa syö kyllä aika älyttömästi..
    Onkohan kukaan vaihellu noita pienempiä suuttimia ja miten pelannu ?
     
  7. irraH

    irraH Iron Dog 600R

    Omassa -07 mallissa kulutus oli 23,xx l/100km.
    Pakkasia ei ole jurikaan ollu joten lähes nolla kelissä vain ajellu.
     
  8. Vyöry

    Vyöry Active Member

    Mites sulla toi käyntiinlähön laita lämpimänä ?
     
  9. irraH

    irraH Iron Dog 600R

    Hyvin lähti käyntiin sekä kylmänä että kuumana.
     
  10. enriikke

    enriikke Well-Known Member

    itelläkii oli aikasemmin ongelmia käyntiinlähön kanssa lämpösenä,mut vähän reilummin kaasua ja vetoja ni johan lähtee.ja miullakii on kulutus kelistä viis siinä 23-30l/100km.nyt on ajettu n:2000km ja on pelannut hienosti.
     
  11. G-type 494

    G-type 494 Well-Known Member

    Minulla ei ole tehty yhtään mitään reikiä eikä muita patentteja ja jarrut aina pelanneet moitteettomaasti. Mistä lie johtuu sitten että joillain tupanneet häviämään. Itse olen kanssa tuon huomannut, että kylmänä lähtee käyntiin kun vain nykäisee mutta lämpimänä ei meinaa lähteä millään ilman kaasua. Mitenkä te ootte saanu 25-30 litraa menemään :p Itellä on kulutus pysyny siinä 18-20l enkä ole reitillä yhtään hissutellut  ;)
     
  12. Rautane

    Rautane Alpha -22, zr -16, summit -11

    Itellä 24 litraa/100km pienin mitä saanu tuon touringin viemään, aina muulloin sen 25 tai yli :-\ Ja eilen ku tuli vähän umpista kiikuteltua, niin 20litr/60km.
     
  13. Vyöry

    Vyöry Active Member

    Mistäs niitä matalia tuulilaseja saa ?
     
  14. YT

    YT Well-Known Member

    Lexan®
     
  15. honda67

    honda67 New Member

    :)eipä ole ollut ongelmia puhurin kanssa. on lähteny käymään avainta vääntämällä,oli kylmä taikka kuuma ;)
    löpsöö vienyt ajossa n.12-14l
    hyvä peli ;D
     
  16. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    tuo kulutus ei voi ainakaan olla 100km ? normikulutus puolet lisää tuohon.
     
  17. enriikke

    enriikke Well-Known Member

    juu!kuulostaa kulutus aika uskomattomalta,kun vertailee kyseisen kelkan kulutuksia esim:tällä foorumilla ??? harvempi tuntuu päässeen edes alle 20l/100km.huomenissa menee rungonmittaukseen ja katellaan olisko mitään enempi särkynyt pienten volttien jäliltä,tuntu ainakin vastapatti tehneen tehtävänsä telaston jousitukseen.
     
  18. Niko

    Niko Well-Known Member

    onko kellään menny noita keulimis palikoita paskaksi? mulla varmaan kourallinen :eek: entä onko ketjuja katkeillu muilla ? mulla meni kerimäen kisoissa poikki, ja yllättäen uus koppa oliki erilainen ku vanha eli se ketjunkiristäjän pultin reikä oli erilainen?? tais olla viiminen ski-doo tässä talossa :mad:
     
  19. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    kyllä nikoa vastustaa. otappa se jammu rossii nii katotaa mitä siitä särkyy ;D
     
  20. Niko

    Niko Well-Known Member

    siitei säry mitään ;D
     

Suosittele tätä sivua