Yamaha SXR

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä HemmoX, 13/2/06.

  1. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Eikös se hihna putoa alemmas kun ottaa yhdet prikat pois sieltä kakkosen takaa ruuvien alta.
     
  2. Y-Maha

    Y-Maha Yamaha sxR

    Olisko mahdollista, että sieltä kakkosvarista on kulunu ne säätöpultit, ja hihna jää väkisin liian lyhyeksi ja on siksi niin kireällä ja tästä johtuen kelkka liikkuu tyhjäkäynnillä, koska veto jää hieman päälle?? Tuo remmikään ei ole kyllä alkuperäinen, mutta teki tuota edelliselläkin hihnalla.
     
  3. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    On mahdollista pulttien kuluminen, itse tilailin tänään uudet itselle oiskohan ollu huimat 1,5€/kpl
    Tai sitten linjaus on viturallaan, mutta halpa ja nopea se on kokeilla kun ostaa uudet pultit ja ei tuo alkuperäinen hihnakaan oo hirveän kallis 50€ minun mielestä... Mulla oli 500cc v-maxissa 10km matkan ajan carlislen kallein hihna ja ei toiminut pätkääkään!
     
  4. Y-Maha

    Y-Maha Yamaha sxR

    Tilasitko ihan marmoritiskiltä vai käykö jokin muu pultti? Joo no itseasiassa linjauskin voi olla hieman viturallaan, koska vaihdettiin tuohon vehkeeseen kytkin, kun entinen hajosi. Täytyy kyllä käydä ostamassa orkkishihna, jos ei tuon kalliimpi ole. Tällä hetkellä on paikallaan ultimax 2? muistaakseni.. Onkohan kuin kallis toimenpide jos käyttää motormanilla ja sanoopi, että pistäkääs linjaus kohdilleen? Joo, no mutta jotenki tuntuu, että nuo pultit on tuolta kuluneet, täytyypäs huomenna, jos ehtii niin ottaa tuo kakkosvari irti ja ihmetellä sitten enempi.
     
  5. _T.T_

    _T.T_ AC

    kaikista paras se orkkis hihna. mulla oli kans gatesin joku xtreme hihna eikä se pelannu sillä kyllä huonostikhaan.
     
  6. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Marmoritiskiltä tilailin ja hollannista taitaa tulla ;) ei jaksanu ruveta kikkailemaan ja sahailemaan sopivan pitkiä pultteja... Mulla tais olla linjaus viiime talvena 40 tai 50€ eli tunnin työ ja tuonhan voi puolittaa kun itte ottaa kaasarit pois. Mulla oli ultimax 3. Taidanpa itekkin lähte purkamaan tuota kakkosvaria
     
  7. Jeppee

    Jeppee Well-Known Member

    Mistäs saisi sx500r:ään mittarin vaijerin? Olettaisin että vaijeri mennyt poikki, ellei sitten mittarin pyörittäjä ole tehnyt laupeutta. :-\
     
  8. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Yleensä katkeaa sieltä kulmavaihteesta (vaijerin alapää) vaijeri-tappi.
     
  9. leiska

    leiska SkiDoo Freeride

    Joo tod.näköisesti se tappi poikki kulmavaihteesta. Just ite vaihdoin omaani. 5€ jammun tiskiltä.
     
  10. Jeppee

    Jeppee Well-Known Member

    Mistä tuota sitten alkaa purkamaan että löytää tuon vaierin pään? Ei oo tullu perehdyttyä tähän kelkkaan nii kauheen hyvin.
     
  11. Pekka84

    Pekka84 Well-Known Member

    kakkos variaattorin kun otat pois niin näet kyllä mihin vaijeri menee.
     
  12. malsu

    malsu Member

    Onkos muilla leikannu kiinni 700:sesta kytkimen puoleinen sylinteri?Ja jos niin oliko mikä syynä moiseen...Mulla leikkas kiinni,ajettu n:7000km
     
  13. bebe

    bebe Lynx RE 600R 2019

    Meni suksen kiinnitys pultti viikonlopun reissussa poikki. Vara pultti on laitettu mutta pitäsköhän tuohon laittaa joku kovempi version 10.8 tai 12.jotain ???

    Onko muilla menny pultteja..
     
  14. leiska

    leiska SkiDoo Freeride

    Onko kellään tietoa että paljonko maksaa SLP:n Powdereiden satulat pelkästään? Kun sukset on tiedossa mutta ei sopivia satuloita yamahaan. Mietin että alanko soveltaan alkuperäisistä vai mitä sitä tekis. Kelkka on sx500r -02.
     
  15. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=40425.0;topicseen
     
  16. JRT

    JRT Well-Known Member

    Arctic Catin satulat mahtuvat myös alle. Epäilen (en ole kokeillut) että Polariksen satulat käyvät myös, koska Polariksen suksetkin menee heittämällä.
     
  17. bebe

    bebe Lynx RE 600R 2019

    Oikeasta poikittaisesta alatukivarresta oli vissiin kierre hakkautunut huonoksi ja hypyssä pomppas silmukkapultista irti. Aika mielenkiintoinen vika. Pitäsköhän tuo hitsata se pultti kiinni vai koittaa ettiä uutta tukivartta.

    Saa tarjota tukivartta jos jollain löytyy..
     
  18. bebe

    bebe Lynx RE 600R 2019

    Hitsattiin. Hyvä oli päästellä ;D
     
  19. bebe

    bebe Lynx RE 600R 2019

    Kannattaako alkaa vakio 500 seen vaihtamaan vakioi suuttimia pienempiin. Saako koneen toimimaan pienemmillä suuttimilla paremmin ja eihän se kulutuksen pienennyskään haittaisi. Onko kokemuksia ???

    Ajelen normi reittiajoa "reilulla" kaasulla mutta luotettavuudesta en haluaisi tinkiä jos suuttimien vaihdosta tulee riskiä että kone leipoo kiinni.

    Jos on kokemusta niin laittakkee suutin numerot kehiin...

    ps. Tulpat näyttäs melko mustat olevan ajon jälkeen.
     
  20. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    On niitä ruukattu pykälällä pudottaa
     

Suosittele tätä sivua