Lynx 2010

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä juhissK, 15/1/09.

  1. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Juu, en mie noita kumeja ajatellutkaan, vaan noita moottorin tuentoja. Mutta linjaisivat eka sen motin kunnolla edes ... seki saattas vähentää käyttäjä kitinää ;D
     
  2. Saren

    Saren 700cc

    Saavatten pistää takuisiin mun puolesta. Itse en laita euroakaan enempää sen eteen että remmit kestäisi. Koska se ei kuulu mennä kuluttajan pussista. :eek:
     
  3. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Luulempa että joudut oottaan aika kauan... :)
    Sama vikahan noissa BRP kamppeissa on ollu jo jostain -07 Summiteista asti (vai oliko jo aikasemminki... ei muista)? Luulis tuommosen puulaakin osaavan korjata asian nopeammassa aikataulussa? Toiset korjaa saman asian autotallissa käsityökaluilla, niin nämä ingen-jörit ei saa sitä vuosienkaan aikana oiottua?
     
  4. Viikinki

    Viikinki Kasipätkä pätkä-Xterrain!

  5. Saren

    Saren 700cc

    Siinähän se vilmissä vilahtaa että paljonko näitä vehkeitä testataan ennen kun ne markkinoille lasketaan.. :p
     
  6. Firecat 500

    Firecat 500 Well-Known Member

    Halvemmaksihan se tulee ostaa suoraan kisakelkka ku tilalla noita Rs:n hippeitä siviilimalliin ja maksaa niistä useita tuhansia euroja..... Pientä kiskontaa taas, mutta "varaosissahan" onkin paras kate ::)
     
  7. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Hahah, pitäs olla semmonen myytävänä BRP-starter-kit. Siinä tulis mukana tarvittavat varaosat ja oppaat (nykyaikana vois olla peräti diiviidii formaattia  :eek:) miten saapi oman okkelin kuntoon ja sitte silleen sopivasti atomeina oleva okkeli (vaikka kone pois ja variaattorit levällään). Siinä sais sitte ite opetella rakentaan moottorin linjaukset ja valita vaikka itelle sopiva kone pellin alle... ;D Tosin tuo oppaan pitäs olla tehny joku muu kuin tehtaan jantterit... ainakin variaattorien linjauksen osalta ;D

    Jaa miten niin taas on mulla tylsää? ::)
     
  8. Saren

    Saren 700cc

    Tuossa olis itua. ;D
     
  9. Glaki Gluuk

    Glaki Gluuk UnSledded

    Lähinnä nuo Crossoverit vaikka ois kuinka suomen oloihin suunniteltu ja jne. ja jne. niin oisko se ollu kova homma- ja eikö noita videoita ois voinu kuvata vaikka kilpisjärven maisemissa? Aika hätäsen näköstä filmausta ajopaikkojen kannalta. Vaikuttaahan se maisemaki aika paljon siihen minkä fiiliksen kelkasta saa. ???vai eikö
     
  10. Loogitech

    Loogitech Well-Known Member

    He,he..
    "Running chassis" muuten oli joku vuosi sitten tilattavissa skidoolta ::)
    Open modit oli mahdollista tehdä itse siis loppuun, millä koneella ikinä halusi, ja sai ihan itse linjatakin.. 

    Kuulin että viikko sitten oli kilpiksellä uusia lynxejä ja joku kameraporukka..
     
  11. ixs

    ixs Skidoo Renegade Backcountry -13

    Mie oon taas kuullu huhua että se porukka ois liittyny snogeariin.
    Net oli vissiin mejän mökin aluella kuvannu niitä 2010 lynxejä ihan täällä roin seudulla.
     
  12. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Se vain ei usein ole kiinni siitä osataanko vikoja korjata vai ei. Rahasta se on kiinni, jos kaikkiin tuotantomalleihin jätetään laittamatta kunnon tukikumit ja muut tuet ja säästetään sillä koko tuotannon osalta vaikka 1M€, kun toisaalta lasketaan että laittamalla halvemmat osat joudutaan korvaamaan joillekkin kuluttajille uudet remmit takuuaikana 0,2M€:lla. Sehän on puhdasta nettoa 0,8M€ + mitä tulee varaosamyynnistä vielä myöhemmin takuuajan jälkeen, ja vielä sitten myydään juuri noita RS:n palikoita :)
     
  13. duracell

    duracell Well-Known Member

    Olen yrittänyt vaihtaa oman 09 e-tekin uuteen, vaan kylläpä on suolaset välirahat. Joka paikassa sama tai vähän vielä enemmän, varmaan sovittu kauppiaskokouksessa :(
     
  14. Pekka

    Pekka Noviisi

    Onkos kukaan päässy ajamaan uutta fööniä? Onko oikeasti niin hengetön kuin voisi puheiden perusteella luulla? ja mitä eroja on ski-doon vastaavaan? millaisilla iskareilla ja matolla tämä tulee?
     
  15. giant

    giant Well-Known Member

    Matto ja iskarit näytti olevan samat kuin -09 mallissa . Ski-dookin tulee samalla koneella taisi olla vaan eri välityksillä ja kevyempi  kuin lyne
    ja jos oikein muistan ei tainu alustassa olla lisäsäiliötä takapukin iskarissa  ski-doossa .
    Jotkut kisa kuskit on ajanu uutta lyneä Brp:n ukko sano rovaniemellä , tulis vaan kommenttia kuskeilta nopsaan.
     
  16. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    [​IMG]

    Kuvia uusista Lynx:istä ja muusta täällä.
     
  17. Viikinki

    Viikinki Kasipätkä pätkä-Xterrain!

    Kertokaas viisaat onko tuo RS-vetoakselipaketti ihan hintansa väärti - eli kannattaako hankkia??  ???
     
  18. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Mielenkiintosta hinnottelua:
    RS alumiininen jarrukahva 279,48€ !!!! Paljonkohan maksaa titaanista?
    Vissii hinnottelijalla ollu joku kramppi panssarin kohalla: 111,11€
     
  19. wäinö

    wäinö Well-Known Member

    miksi laittaa 1000€ vetoakselipakettiin?-ei todellakaan kannata ???
     
  20. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Käytiin viikolla pyörähtää Wetterillä kattoon uutuudet.. JiiÄssä osti repullisen jarrukahvoja, määkin otin yhen varalta hyllyyn ;D



    Mahtopa olla rolling chassis, ei kelkka paljoa juoksentele ilman konetta.
     

Suosittele tätä sivua