kypärä?

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä noppeepentti, 17/11/06.

  1. Ouzei

    Ouzei Well-Known Member

    Vs: kypärä?


    HJC:een kypärä tuli hommattua ja kokemuksesta on ihan passeli näihin kelkka hommiin.
     
  2. Stick

    Stick Guest

    Vs: kypärä?

    Mitäs mieltä porukka ois tuommosesta Fly Relic Platinum 2009 Crossikypärästä? :)
    Kokemuksia saa kertua, jos jollain on. :)
    Lähinnä kelkkailuun ajattelin.
    http://www.btosports.com/p/FLY09RELIC
     
  3. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: kypärä?

    eivät vastaa maileihin fc motosta?
     
  4. Bodomy

    Bodomy X-RS 600 e-tec -10

    Vs: kypärä?

    Tilasin tuon oman foxini kans fc-motosta, tilauksen lähetys viivästyi jostain syystä ja koitin laittaa sinne sähköpostia, niin eivät vastanneet.
    Sitten laitoin tuolta fc-moton sivujen kautta yhteydenottolomakkeella viestiä ni vastasivat seuraavana päivänä, koitappa sitä.
     
  5. Stick

    Stick Guest

    Vs: kypärä?

    Itellä on kokemusta tuosta fc Motosta,
    ei mulla ainakkaa itellä ollu mittää ongelmaa tilauksen kanssa, sekä postikulutkin olivat yhteensä vain 15€. :)
     
  6. polle-positiivi

    polle-positiivi Well-Known Member

    Vs: kypärä?

    täällä kans ihmeteltiin nuita postikuluja...mulla tais olla jotain 20e ku vectorit tänne kemiin saapuivat :)
     
  7. arctic cat

    arctic cat rave

    Vs: kypärä?

    Itekki tuolta tilannu tämän hetkisen kypärän.. Ei mittään ongelmaa ollu.. tuli nopiaa ja tavara oli hyvää..
     
  8. mik_ko

    mik_ko Well-Known Member

    Vs: kypärä?

    Tähän asti tullut ajeltua tuollaisella umpipotalla, mutta tuo visiirin huurtumis ongelma vaivaa. Melkein heti menee visiiri huuruun ja auki ei tarkene ajaa. Onko tuohon mitään käteviä ja toimivia hengityksen ohjaimia olemassa?

    Pitääkö suosiolla kävästä ostamassa rossi potta?
    Kohtuu halpa pitäis olla jos tuota uutta kypärää alkaa ostamaan että mitä suosittelisitte?
    Nykyinen kypärä hjc ja passaa ihan ok päähän että saman merkin vaihtoehdot varmaan ovat ihan asiallisia?
    Millainenkohan tuommoinen sinisalo radical olisi kun tuntuvat melko edullisesti sitä myyvän?
    ;D
     
  9. iiaipii

    iiaipii Well-Known Member

    Vs: kypärä?

    airohin crossi kypärä ja sellaiset lasit joissa on "nenäsuoja" niin ei tuule naamaan.

    mutta itsellä kbc crossi potta ja tosi hyvä on.
     
  10. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    Vs: kypärä?

    Toinen snogearin kypärä jo itellä, en ole vielä omaan päähän löytäny parempaa kypärää! Laseina on joku smithin tuplalinssillä. Toimivan olone paketti!
    [​IMG]
     
  11. samu88

    samu88 rm-z 450

    Vs: kypärä?

    onkos porukoilla kokemusta joko kbc pro-x kypärästä tai fox v3 kypärästä? ku ei hirveen pahan hintaisia ole tuolla ison meren takana.. ::)
     
  12. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Vs: kypärä?

    Mulla ainakaan ei taho tuo Sinisalon Radical toimia. Paremmin toimi vanha Zeus 900 jotakin. Ei menny vanhalla lasit huuruun, kun käyttää sitten kunnon huppua alla. Sinisalo tarttee Scottin tai Sinisalon omat lasit toimiakseen kunnolla ja meikällä ei siltikään...
     
  13. juho_u

    juho_u Well-Known Member

    Vs: kypärä?

    Oon sitä mieltä et kypärässä ja suojissa ei kannattais säästää. Jos jotain sattuu ja vaikka halvaantuu niin sit ei ainakaan tarttee kiroilla kun tuli säästettyä muutama satanen. Itellä on nyt shoein vfx. Istuu hyvin päähän ja oon ollu tyytyväinen ja ei oo huurtumisen kanssa ongelmia :D
     
  14. Spin

    Spin Well-Known Member

    Vs: kypärä?

    Fox v3:sta kokemusta vasta n.50km matkalta joten ei isommin voi vielä ylistää/moittia. Hyvän tuntuinen ainakin omaan päähän. Vähän tuntui että -15 pakkasella ois otsaan tuullut välillä, mutta saattoi olla huonosti olevan kypärälakin ansiota. Ja eihän kaikki lasitkaan sovi kaikkien kypärien kanssa.
     
  15. Bodomy

    Bodomy X-RS 600 e-tec -10

    Vs: kypärä?

    Fox V3 parin reissun verran ollut nyt käytössä. Ei moittimista.
    Laadukas potta ja istuu omaan päähän erittäin hyvin. :-*
    Arieten lasit ainaki passaa hyvin tuohon.
     
  16. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: kypärä?

    Kyllä itse olen ollut hyvin tyytyväinen omaan HJC AC-X2E kypärään kuonokopan ja Smithin lasien kanssa. Tukeva, hyvin päähän istuva ja ennen kaikkea lämmin paukkupakkasilla! Testattu -31'C pakkasessa reittiajossa ja ei mitään ongelmaa kylmyyden suhteen, ajoviimasta ei juurikaan tietoa.
     
  17. osku1

    osku1 Well-Known Member

    Vs: kypärä?

    Tuli kans tällekaudelle hommattua tuo HJC AC-X2E kuonokopalla + Smithin kirkkaat lasit.
    Aivan loistava paketti, ei tartte viritellä teippejä pakkasilla.
    Toi oma HJC on vanhaa mallia ja löytyikin ale kyltin alta kohtuu hintaan, mukava kun kerrankin sopiva varuste oli myös edullinen.

    Olipahan muuten melkoinen homma tuo kypärän osto, kahteen kertaan Oulun liikkeet kierrellä läpi sovittamassa. Melkoisia istuvuus eroja oli eri merkkien kesken, ei ymmärrä miten jotku uskaltaa tilata verkkokaupoista sovittamatta itelleen kypärän.
     
  18. HooÄr

    HooÄr Well-Known Member

    Vs: kypärä?

    Multaki löytyy tuo HJC AC-X2E myöskin kuonokopalla ja smithin laseilla. Kysymys kuulukin mitkä Smithin mallit teillä on kun nuo omat ei istu niin hyvin ko pitäis. Omien lasien malli taisi olla kesä Piston.
     
  19. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: kypärä?

    Itsellä Smithin Snow Warp.
     
  20. osku1

    osku1 Well-Known Member

    Vs: kypärä?

    Samat lasit mullakin. ;)
     

Suosittele tätä sivua