Maton ikkunat ?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä nappula, 11/1/10.

  1. nappula

    nappula Potkukelkkailija nykyään ...

    Olen REViin mattoa ostamassa ja ajoittain tulee vastaan 307 x 38 x 32 mattoja, joissa on esim joka kolmas tai joka toinen ikkuna kiinni (usein Yamahan mattoja). Alkuperäisessä kaikkihan on auki. Onko tuolla jotain merkitystä jos vaihtaa maton jossa kaikki ikkunat ei ole auki ???
     
  2. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: Maton ikkunat ?

    Läpivetäville kaikki maton reijät pitää olla auki
     
  3. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Vs: Maton ikkunat ?

    Jos mielestäsi sopiva matto on löytynyt ja ne läpivetävien reiät on ummessa, niin ne on "aika" helppo aukoa.

    Muutamasta matosta olen ne ummessa olleet "ikkunat" aukonu ihan puukolla ja akkuporakoneella.

    Poraa aina yhteen "ikkunaan" 4 reikää nurkkiin ja niistä väleistä vain sitten puukolla ottaa sen ylimääräisen pois. Itellä ainakin on kestänyt rysyämiset

    Kannattee olla terävä puukko!
     
  4. nappula

    nappula Potkukelkkailija nykyään ...

    Vs: Maton ikkunat ?

    Totta, mutta kun tuossa pulkassa ei ole läpivetäviä, niin silloinhan niillä kiinni olevilla ikkunoilla ei ole mitään merkitystä ???

    Oletko sitten puristanut soljet niihin reikiin ? Samaa mietin itsekkin, että kait nyt kumiin saa pari reikää tehtyä ... ;D
     
  5. Perttu

    Perttu M8 -08

    Vs: Maton ikkunat ?

    Niin no saahan liukumuovit jäähdytystä niiden reikien läpi.
     
  6. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Vs: Maton ikkunat ?

    Olen laittanu soljet, vanhasta matosta napsinu ne irti vasaralla ja meisselillä.. Isoilla putkipihdeillä puristellu takaisin paikalleen.
     

Suosittele tätä sivua